آخرین وضعیت گاز در استانهای کشور

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، آخرین وضعیت گازرسانی در استانها و شهرستانهای ایران را باهم میبینیم.

 

ایلام

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، در خصوص اعتبارات گاز رسانی استان ایلام در سال جاری نیز، اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات گاز این استان 300 میلیارد ریال بود که امسال با یک هزار میلیارد ریال افزایش به یک هزار و 300 میلیارد ریال رسیده است.

عراقی با بیان اینکه 20 میلیون مشترک گاز در کشور وجود دارد، گفت: هم اینک 17 هزار روستا در کشور از نعمت گاز برخوردار ند و با برنامه ریزی انجام شده ظرف سه سال آینده 28 هزار روستای دیگر نیز از نعمت گاز خانگی بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که تمام شهرها و روستاهای فاقد گاز به شبکه گاز طبیعی کشور متصل شوند.

عراقی در خصوص تعرفه های گاز نیز با بیان اینکه هیچ برنامه ای برای افزایش بهای گاز نداریم، گفت: این تعرفه ها تا پایان سال جاری افزایش نمی یابد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به منظور شرکت در آیین گازرسانی به شهرهای دهلران، آبدانان، مورموری، موسیان و سرابباغ به استان ایلام سفر کرده است.

اردبیل

فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: طی دو سال گذشته 218 روستای اردبیل گازرسانی شده‌اند. وی افزود: تاکنون 70 درصد خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند و با تکمیل گازرسانی به 290 روستای دیگر این میزان به 85 درصد می‌رسد. وی هزینه گازرسانی به این 6 روستا را در نیر یک میلیارد تومان اعلام کرد.

 

قزوین

همزمان با هفته دولت طرح گازرسانی به 5 روستا و 3 واحد صنعتی در قزوین به بهره‌برداری رسید، همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به 16 روستا از توابع شهرستان آوج نیز آغاز شد.

فتحعلی نجفی، مدیرعامل شرکت گاز قزوین در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی به 5 روستای استان گفت: با افتتاح طرح گازرسانی به 5 روستای شهرستان آوج که شامل روستاهای شهیدآباد، قهوج، چوبینه، خروس‌دره و سلطان‌بلاغ است تعداد 887 خانوار با جمعیت 3500 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;