اعلام زمان ونحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری

پیش از این در ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳، حسن عبدلیان پور در بیان جزئیاتی از آزمون های این نهاد در سال ۱۴۰۳ اعلام کرده بود: آزمون کارشناسی رسمی قوه قضائیه در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. عبدلیان‌پور همچنین زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی را از ۲۸ مرداد ماه تا ۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کرده و گفته بود: در آزمون کارشناسی امسال رشته‌های کارشناسی به ۷۵ رشته افزایش پیدا کرده که داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه این رشته‌ها را مشاهده کنند.
پس از آن در ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ شاهپور کلانتری معاون کارشناسان رسمی مرکز وکلای قوه قضائیه  در گفت‌وگو با میزان، از آماده انتشار بودن دفترچه آزمون کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضائیه در سال ۱۴۰۳ خبر داده بود و عنوان کرده بود: آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تاریخ فرآیند ثبت نام آزمون از ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود از این رو دفترچه آزمون  ۱۴۰۳ از هم اکنون آماده است تا در زمان مقرر منتشر شود.

پایان زمان وعده داده شده برای ثبت‌نام آزمون کارشناسی مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۳

اما با وجود وعده ها در خصوص زمان ثبت نام این آزمون، امروز  مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۳، زمان وعده داده شده برای ثبت‌نام آزمون کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضائیه به پایان میرسد و تاکنون مسئولان در این خصوص و چرایی تاخیر در ثبت نام ایجاد شده توضیحاتی را ارئه نکرده اند. شایان ذکر است طبق مصاحبه های پیشین مسئولان این نهاد، آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه  قرار است ۲۲ آذر برگزار شود و زمان ثبت نام نیز  ۴ تا دهم مهر اعلام شده است و با وضعیت فعلی، تاخیر در روند ثبت نام آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه نیز دور از انتظار نیست.
بر اساس آخرین اخبار منتشره؛ دفترچه آزمون کارشناسی رسمی دادگستری مرکز، که مقرر بود در ۲۸ مرداد منتشر شود ، با تاخیر در هفته آینده ( ۱۱ الی ۱۷ شهریورماه) منتشر خواهد شد.  همچنین آزمون کارشناسی شورایعالی (کانون) در ۲۰ دی ماه برگزار خواهد شد. در هر دو آزمون ، فعلا تغییری در نحوه و تعداد پذیرش صورت نگرفته و آزمون‌ها مطابق قانون تسهیل انجام خواهد گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;