آخرین خبر برای صاحبان خانه های فرسوده

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران در حال شناسایی پلاک‌های ریزدانه فرسوده در سطح شهر برای اختصاص تسهیلات نوسازی است.
به گزارش تاسیسات نیوز، ناصر امانی، در خصوص وجود بافت‌های ریزدانه در سطح پایتخت، اظهار کرد: در منطقه ۷، ۸ و ۲۱ این ریزدانه‌ها وجود دارد و با توجه به اینکه بافت فرسوده محسوب نشدند، نتوانستند از تسهیلات و بسته‌های مشوق نوسازی برخوردار شوند.

 

وی ادامه داد: در گذشته نوسازی واحدهای مسکونی فرسوده انجام می‌شد اما در دوره پنجم مدیریت شهری این موضوع به نوسازی بافت فرسوده تغییر یافت و طبیعتاً پلاک‌های فرسوده از تسهیلات محروم شدند.
امانی با بیان اینکه شهرداری در حال برداشت این لکه‌های ریزدانه است، یادآور شد: بر اساس آنچه شهرداری مطرح کرده قرار بر این است که ریزدانه‌ها در کمیسیون ماده پنج بررسی شوند و تسهیلات نوسازی بگیرند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اختصاص تسهیلات به واحدهای مسکونی فرسوده به تایید شورا نیاز ندارد، گفت: در این راستا حکم کمیسیون ماده پنج کفایت می‌کند. امیدواریم تا پایان این دوره اختصاص تسهیلات به پلاک‌های فرسوده به نتیجه برسد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;