آتش در یک رستوران در غرب تهران

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی رستوران در بلوار کوهک، با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.


این حادثه ساعت 15:34 دقیقه دیروز توسط شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه های 69 و 20 به همراه خاور دستگاه تنفسی به بلوار کوهک، نبش طلوع 3 اعزام شدند.


ابراهیم نادرپور افسر آماده منطقه یک عملیات که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این باره گفت: آتش سوزی در یک رستوران در طبقه همکف، دارای دو طبقه منفی رخ داده بود و هر لحظه احتمال سرایت آتش سوزی به ساختمان های مجاور این رستوران وجود داشت.


وی افزود: نیروهای عملیات بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از چندین لوله آبرسانی و تجهیزات ویژه، خود را به کانون آتش سوزی رساندند و با سرعت عمل خود توانستند آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کنند و از سرایت آتش به مغازه ها و واحدهای تجاری اطراف جلوگیری کردند.


نادرپور خاطرنشان کرد: گروه دوم از آتش نشانان مشغول جستجوی محبوسین احتمالی شدند و 3 زن و یک مرد را از محل حادثه خارج کرده و به محل ایمن منتقل کردند.


وی افزود: آتش نشانان در حین عملیات مهار آتش سوزی، چندین سیلندر گاز مایع را که یکی از آنها شعله ور شده بود یافتند و به سرعت از محل خارج کردند.


افسر آماده منطقه یک عملیات بیان کرد: آتش نشانان پس از تخلیه دود ناشی از آتش سوزی و ارائه تذکرات ایمنی به حاضرین ماموریت خود را پایان دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;