آتش در انبــــار کــــفش

به گزارش تاسیسات نیوز، بی توجهی به اصول ایمنی و تبدیل کاربری منزل مسکونی به انباری کفش، واحد مسکونی را در شهرک ولیعصر به آتش کشید.


ساعت 20:08 دقیقه شامگاه روز گذشته، در پی تماس ساکنین یک ساختمان مسکونی با سامانه 125، مبنی بر مشاهده آتش سوزی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 38 و گروه امداد و نجات5 را به شهرک ولی عصر(عج)، شهرک صادقیه اعزام کرد.


حمید کریملو فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در طبقه دوم، یک ساختمان 6 طبقه دوازده واحدی یک واحد 60 متری، با کاربری انباری کفش، دچار آتش سوزی شده و آتش در حال گسترش وسرایت به دیگر نقاط ساختمان بود و دود غلیظی نیز ساختمان را در بر گرفته بود.


وی افزود: به علت حضور نداشتن مالک در داخل واحد، آتش نشانان بلافاصله درب واحد را بازکردند و بلافاصله با قطع جریان برق وگاز محل حادثه با کشیدن دو رشته لوله آبدهی، عملیات مهار و خاموش کردن شعله های آتش را آغاز کردند.


کریملو خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات آتش نشانان، گروه نجات نیز اقدام به تخلیه ساکنین از داخل ساختمان کردند وآتش سوزی نیز درمدت زمان کوتاهی مهار و خاموش شد.


وی بیان کرد: آتش نشانان با تخلیه دود وایمن سازی محل حادثه وتحویل محل به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.


گفتنی است: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان منطقه دردست بررسی است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;