آتش در استـــخر یک هـــــتل

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، آتش نشانان 5 نفر از کارکنان یک هتل را که از قسمت استخر دچار آتش سوزی شده بود، نجات دادند.


 طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، نیروهای ایستگاه های 84 و 43، 11 و 49 به همراه گروه امداد و نجات 3، خودرو نردبان و تشک نجات ساعت 17:07 روز گذشته، به سمت ملاصدرا خیابان خدامی حرکت کردند.

 

احمد صفری مدیر منطقه دو عملیات آتش نشانی که در محل حادثه حضور داشت، تصریح کرد: در زمان رسیدن آتش نشانان، حجم زیادی دود و شعله های آتش از قسمت استخر و سونای یک هتل به بیرون زبانه می کشید و و فضای لابی و سالن های پذیرایی هتل را نیز در بر گرفته بود.

 

وی افزود: استخر در محیطی خارج از هتل قرار داشت که نیروهای آتش نشانی پس از قطع جریان برق و گاز محل حادثه و تجهیز خود به دستگاه های تنفسی، با استفاده از سه رشته لوله آبرسانی، عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند و در کوتاه ترین زمان ممکن، آتش سوزی را تحت کنترل خود درآوردند و ضمن جلوگیری از گسترش آن به آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

 

مدیر منطقه دو عملیات آتش نشانی، خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات مهار آتش سوزی، گروه دیگری از آتش نشانان برای جستجو و نجات میهمانان و کارکنان هتل در میان دود غلیظ ناشی از آتش سوزی، وارد راهروها و فضاهای دیگر هتل و ساختمانهای مجاور شدند و پس از بررسی، 5 نفر ازافراد را به سلامت از داخل هتل خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.

 

صفری تاکید کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از میهمانان و کارکنان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش همه جانبه، آتش سوزی گسترده را مهار کردند و با استفاده از 5 دستگاه فن فشار مثبت و 3 دستگاه فن فشار منفی اقدام به تخلیه دود نموده و پس از ارایه هشدارهای ایمنی به ماموریت خود خاتمه دادند.

 

گفتنی است؛ کارشناسان آتش نشانی مشغول بررسی علت بروز این حادثه هستند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;