آتش به جان اتصالات افتاد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی 125،یک فروشگاه ابزارآلات و لوله و اتصالات در جاده خاوران آتش گرفت و دچار خسارت شد. آتش نشانان با حضور سریع در محل این آتش سوزی از گستردگی آتش و همچنین سرایت آن به منازل اطراف این مغازه جلوگیری کردند.

 

 

درپی تماس همسایگان با سامانه 125 و اعلام وقوع این حادثه ، ستادفرماندهی آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 121 و 63 و همچنین با توجه به احتمال گرفتار شدن افراد در ساختمان، گروه امداد و نجات 15 را به جاده خاوران، محله عباس آباد علاقه مند حوالی، حوالی میدان بهجت اعزام کرد.

 

 

واحد کیانی مدیر عملیات منطقه 8 آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروهای آتش نشانی در محل حضور یافته بود در مورد حادثه گفت: هنگام رسیدن به محل، یک باب مغازه فروش ابزارآلات و لوله و اتصالات به متراژ حدود 50 متر مربع به همراه دو انبار مملو از پوشال، لوله، چسب و… به متراژ 40 متر مربع کاملا شعله ور بود و همچنین آتش هرلحظه احتمال می رفت به منازل همجوار سرایت کند.

 

 

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق ساختمان با کشیدن یک رشته لوله آبدهی وارد عملیات شده و از دو قسمت به مقابله با آتش پرداختند.

 

 

کیانی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از کنترل شعله های آتش و اطمینان از عدم وجود افراد گرفتار در داخل مغازه و انبارها، اقدام به لکه گیری و تخلیه دود از محل کردند.

 

 

مدیر عمیات آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی و نیز میزان خسارت وارده از سوی کارشناسان آتش نشانی را در حال بررسی اعلام کرد و به شهروندان توصیه کرد که با توجه به سرد شدن هوا و لزوم گرم کردن محیط، ضروری است مردم از وسیله لوازم گرمایشی مناسب و ایمن استفاده کنند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;