آتش‌سوزی کانکس‌های کارگری در بالاشهر پایتخت

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی دو دستگاه کانکس کارگری در ساختمان در حال احداث، آتش نشانان دو ایستگاه را به خیابان کامرانیه شمالی کشاند.


طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 6 و 61 را ساعت 13:00 روز گذشته به خیابان باهنر، خیابان کامرانیه شمالی، نبش کوچه مروارید اعزام کرد.


مهدی صادقی فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: هنگام رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در مجاورت یک قطعه زمین در حال احداث، دو دستگاه کانکس کارگری در کنار یکدیگر کاملا شعله ور شده و آتش از داخل این اتاقک ها به آسمان زبانه می کشید.


وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با احتیاط کامل و با استفاده از دو رشته لوله آبرسانی از دو جهت مختلف، عملیات مهار آتش را آغاز کردند و موفق شدند این آتش سوزی را در کمترین زمان ممکن مهار و از سرایت آتش به دیگر کانکس ها جلوگیری کنند.


این فرمانده آتش نشانی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی 2 عدد سیلندر گاز 11 کیلویی را که بر اثر حرارت ناشی ازآتش سوزی در آستانه انفجار قرار داشت را به سرعت از کانکس خارج کرده و از بروز فاجعه جلوگیری کردند.


وی با اشاره به این که علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این آتش سوزی آسیب جانی در بر نداشت.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;