آبگرمکن خورشیدی در مراکز اسکان کارگری غرب تهران نصب می‌شود

انرژی خورشیدی یکی از منابع تامین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی است و سبب کاهش و صرفه‌جویی چشمگیر در مصرف انرژی می‌شود.  

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز، با هدف استفاده از انرژی‌های نو و تجدید پذیر۷دستگاه آبگرمکن خورشیدی در مراکز اسکان کارگزی وبوستان‌های غرب تهران نصب می‌شود.

 

به گزارش ایلنا، مرتضی آدینه معاون امور شهری و فضای سبز منطقه با اشاره به تأثیرات مخرب سوخت‌های فسفری بر محیط زیست، گفت: به منظور استفاده بهینه از انرژی‌های تجدید پذیروهمچنین کاهش آلاینده‌های زیست محیطی نصب آبگرمکن‌های خورشیدی دردستور کارقرار دارد.

 

به گفته آدینه این طرح درمراکزاسکان کارگزی وهمچنین دفترمجموعه جنگلی کوهسار ومرکز گیاه پزشکی منطقه اجرا می‌شود

آدینه گفت: با تجهیز این مراکز به سیستم گرمایشی خورشیدی آب در سرویس‌های بهداشتی تا دمای ۷۵ درجه با استفاده از انرژی خورشیدی گرم می‌شود

 

وی بابیان اینکه ۸۰ درصد در مصرف سوخت صرفه جویی می‌شودگفت: انرژی خورشیدی یکی از منابع تامین انرژی رایگان، پاک و عاری از اثرات مخرب زیست محیطی است و سبب کاهش و صرفه‌جویی چشمگیر در مصرف انرژی می‌شود

 

وی افزود: این طرح با مشارکت واحد محیط زیست و انرژی منطقه در بوستان‌های منطقه اجرا می‌شود و پس از بررسی‌های کار‌شناسی در دیگر اماکن عمومی نیز نصب می‌شود.

 

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه۵ تصریح کرد: آبگرمکن‌های خورشیدی در مواقعی که نور خورشید کم است با استفاده از انرژی برق نیز کار کرده و المنتهای موجود آبگرم مورد نیاز را تأمین می‌کند.

 

نحوه عمل این سیستم‌ها به شکلی است که از طریق فتوسل‌ها انرژِی خورشیدی جذب و به انرژی گرمایشی تبدیل می‌شود.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;