چطور در کمتر از ۴۰ روز صاحب ویلا سوئیسی شویم؟

تاسیسات نیوز: برای ساخت ویلا سویسی کافی است با شرکت هدیش تماس بگیرید تا از تمامی مزایا و خدمات آن‌ها بهره مند شوید.
پیشرفت تکنولوژی چه کمکی به ساخت ویلاهای جدید کرده؟ ممکنه شما یک زمینی را برای ساخت ویلاتون در نظر گرفته باشید ولی نمی دونید که آیا امکان وجود داره این ویلاهای زیبایی که تو کشورهای اروپایی می بینیم را ما برای خودمون بسازیم؟ بله به لطف استفاده از تکنولوژی و سازه LSF  که جدیدترین روش ساخت ویلا های پیش ساخته هست در کوتاه ترین زمان می تونید رویاهاتون را به واقعیت تبدیل کنید و یک ویلاسویسی فوق العاده را داشته باشید. گروه هدیش یک شرکت ویلاسازی هست که می تونه رویای شما را به حقیقت تبدیل کنه. فاصله شما از مشاوره با گروه هدیش تا تحویل ویلای لوکس و لاکچری سویسی فقط ۴۰ روز و حتی کمتر هستش.
 ویلا سوئیسی
ویلا سوئیسی
ساخت ویلا در کمتر از ۴۰ روز
ساخت ویلا سویسی در کمترین زمان
ما در شرکت هدیش برای ساخت ویلا سریع روشی را به شما معرفی می کنیم. این روش یا ساختار که ما برای ساخت ویلا سویسی به کار می‌بریم LSF نام دارد که مخفف Light Steel Frame می باشد. LSF در واقع نوعی سازه پیش ساخته است. این نوع سازه علاوه بر طراحی شیک، لوکس و مدرن خود مزایای دیگری نیز دارد:
  1. این سازه ها در کارخانه و با استفاده از بروزترین دانش صنعت ساخت و ساز تولید می شوند و این مورد نیاز آن ها را به تعمیرات کاهش می دهد.
  2. این سازه ها از بهترین مواد اولیه ساخته می شوند و جلوه مدرن و زیبایی دارند.
  3. سازه های LSF در برابر شرایط جوی نامناسب، زلزله و آتش سوزی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.
  4. این سازه ها سرعت ساخت ویلا را افزایش می دهند زیرا تمامی مراحل ساخت از قبل پیش بینی شده اند.
  5. ساخت این سازه چون ابتدا در کارخانه ساخته و سپس در محل نصب می شود در کمترین زمان ممکن انجام میشود.
گروه هدیش یکی از بهترین شرکت‌های ویلاسازی در ایران است که با تکیه بر دانش و تجربه طراحان خود می تواند در کمتر از ۴۰ روز یک ویلا پیش ساخته سویسی شیک و مدرن را به شما تحویل دهد.
مزایای همکاری با ما
شرکت هدیش برای ساخت ویلا سویسی می تواند دست شما را باز بگذارد تا به شیوه ای که در ذهن خود دارید ویلا را تحویل بگیرد. ویلاهای ساخته شده توسط گروه هدیش با توجه به نیازهای شما می توانند آپشن های زیر را داشته باشند:
  1. استخر
  2. جکوزی
  3. محوطه زیبا در اطراف ویلا همراه با چمن
  4. سیستم گرمایش از کف
  5. سیستم های برودتی مدرن
  6. سیستم صوتی پیشرفته
  7. نورپردازی مدرن و شیک
ما در شرکت هدیش قصد داریم تا آرامش را برای شما فراهم کنیم.
انواع ویلا
شرکت هدیش
شما برای طراحی و ساخت ویلا سویسی می توانید به تجربه ما اعتماد کنید. شرکت هدیش می تواند در کمترین زمان ممکن بهترین ویلا سوءیسی را برای شما بسازد. ویلاهای ما تمامی امکانات استاندارد را دارند و از طراحی شیک و لوکسی بهره می برند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویلاهای شرکت ما کافی است با شماره ۰۹۱۲۴۱۲۳۹۶۱ تماس بگیرید تا رویای شما به واقعیت تبدیل شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;