مسابقات آزاد مهارت در رشته جوشکاري همزمان در سراسر کشور برگزار شد

 مسابقات آزاد مهارت در رشته جوشکاري همزمان در سراسر کشور برگزار شد

آزمون کتبی نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت در رشته جوشکاری امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  رییس سازمان فنی و حرفه ای در حاشیه برگزاری این آزمون در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت‌: پس از موفقیت تیم ایران در چهل و دومین مسابقات جهانی مهارت (آلمان 2013) و کسب دو مدال نقره، ‌یک برنز و هشت دیپلم افتخار، شبکه ملی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی را ایجاد کردیم.

کورش پرند افزود: ‌چون مسابقات ملی مهارت برای افراد زیر21سال است تصمیم گرفتیم برای افراد عادی هم این مسابقات برگزار شود و این اقدام امسال در رشته مسابقات جوشکاری عملی شد.

معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ این مسابقات در سه مرحله شامل جوشکاری برق ، آرگون و CO2 برگزار می شود که امروز آزمون کتبی این مسابقات با حضور بیش از1400نفر در سراسر کشور برگزار شد و آزمون عملی به مدت سه روز از اول تا سوم تیر امسال برگزار می شود.

وی با اشاره به تاثیر گذاری این آزمون درحوزه فرهنگ کار و مهارت آموزی افزود:‌ برخی شرکت کنندگان در این دوره مشغول به کار هستند و صاحبان کارخانه ها آن ها را معرفی کرده اند اما افرادی که عادی شرکت کرده اند و شاغل نیستند در صورت قهرمانی یا کسب رتبه بالا به کارخانه ها و صاحبان صنایع معرفی می شوند.

پرند گفت: ‌اگر چه با پدیده بیکاری مواجهیم اما بسیاری از کارخانه داران و صاحبان مشاغل در پی افراد ماهر هستند

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;