مدیرعامل جدید شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، طی حکمی از سوی حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرامرز مومنی به سمت مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات این سازمان منصوب شد.

در حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به فرامرز مومنی آمده است: تامین آب شرب مورد نیاز مردم جزیره قشم از اولویت های خدمات حاکمیتی سازمان منطقه آزاد محسوب می شود و امیدوارم با توجه به سوابق و توانمندی های جنابعالی در این حوزه، شاهد ایجاد تغییرات اساسی در زمینه تامین آب مورد نیاز مردم این جزیره باشیم.

در بخش دیگری از این پیام با آرزوی توفیق الهی برای مدیرعامل جدید شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم، از زحمات محمدرضا لشکری مدیرعامل پیشین این مجموعه تقدیر شده است.

 تامین آب آشامیدنی یکی از مشکلات اصلی مردم جزیره قشم محسوب می شود و مردم اکثر روستاهای این جزیره باید برای تامین آب آشامیدنی خود ابتدا کوپن خریداری و بر اساس یک سهیمه بندی محدود و پرداخت هزینه های حمل، آب خود را تهیه و مصرف کنند.

در سهمیه بندی تعریف شده و محدود آب آشامیدنی روستاهای این جزیره برای هر خانوار چهار مترمکعب آب با قیمت هر مترمکعب 11 هزار ریال در نظر گرفته می شود که باید به این ارقام هزینه های انتقال آب را نیز اضافه کرد و در مجموع چهار مترمکعب آب آشامیدنی در درب منزل برای هر خانوار روستایی قشم چیزی در حدود 270 هزار ریال تمام می شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از حل مشکل آب آشامیدنی مورد نیاز روستاهای جزیره قشم تا شش ماه آینده خبر داده است.

جزیره قشم با حدود یکهزار و 500 کیلومتر مربع مساحت و نزدیک به 115 هزار نفر جمعیت در فاصله 22 مایلی جنوب بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;