لباسی در قامت GPS

به گزارش تاسیسات نیوز، اگر از جمله افرادی هستید که در حین دویدن و ورزش کردن آن قدر خسته می شوید که راه بازگشت به منزلتان را فراموش می کنید، بهتر است از یک تی – شرت ورزشی هوشمند استفاده کنید.

 

 

 

 

Broadcast Wearables یک شرکت نوپای هندی است که تی – شرتی به نام Sygnalرا ابداع کرده که از قابلیت هدایت و ناوبری برخوردار است. این شرکت می گوید ساخت چنین محصولی در جهان سابقه نداشته است.

 

 

 

 

Sygnal همراه با یک برنامه همراه عرضه می شود که کاربر را از تعداد گام هایی که برداشته، تعداد طبقاتی که از آن بالا رفته و میزان کالری که سوزانده آگاه می کند. این لباس در زمانی که باید به چپ بپیچید شانه چپ شما را می لرزاند و زمانی که باید به راست بپیچید شانه راست شما را می لرزاند و بدین طریق شما را تا مقصد نهایی هدایت می کند.

 

 

 

لباس یاد شده اطلاعات مکان یابی خود را از طریق مقصدی که کاربر در برنامه تلفن همراه آن وارد کرده پیدا می کند. این برنامه هر ۱۵ دقیقه یکبار داده های خود را از طریق اینترنت به روز می کند. باتری نصب شده در این لباس به مدت ۵ روز پاسخگوست و برای شارژ باید آن را از طریق کابل یواس بی به منبع برق متصل کرد.

 

 

 

 

نکته جالب دیگر امکان شستن این لباس به صورت دستی و همراه با آب مانند یک لباس عادی است. به احتمال زیاد قیمت این تی – شرت در صورت عرضه نهایی ۳۷ دلار خواهد بود. Sygnal در صورت تامین بودجه مورد نیاز برای تولید لباس یاد شده، عرضه آن را از آوریل سال ۲۰۱۷ آغاز می کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;