شرکت والافراز

 

 

تاريخچه شركت والافراز به تاسيس شركت تلاش در سال 1365 بازمي گردد اين شركت فعاليت هاي خود را در زمينه پمپ هاي گريز از مركز از سال 1370 و در شركت ميثاق دنبال نمود.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، تاريخچه شركت والافراز به تاسيس شركت تلاش در سال 1365 بازمي گردد اين شركت فعاليت هاي خود را در زمينه پمپ هاي گريز از مركز از سال 1370 و در شركت ميثاق دنبال نمود. نهايتا با اضافه شدن  زمينه كارهاي پالايشگاهي و گسترش فعاليت, موضوعات طراحي و ساخت در زمينه هاي پمپ, شير هاي پالايشگاهي و ارتعاشات از سال 1375 در شركت والافراز ادامه پيدا نمود.

در طول ساليان گذشته شركت همواره در حال افزايش توان علمي، فني و ارتقاء كمي و كيفي محصولات خود بوده و دراين  راستا موفق به كسب ده ها تاييديه از مراكز صنعتي و دانشگاهي شده است.

 

كسب دانش فني:

 آموزش و طراحي پمپ ها گريز از مركز در صنايع پمپ سازي ايران

 مشاركت در كسب دانش فني طراحي پمپ  هاي API-610 از شركت سيگما كشور چك

 كسب دانش فني طراحي, تست هاي ديناميك سازه و مشخصات ارتعاشي در كشور ايتاليا

 كسب دانش فني كار مهندسي با نرم افزار هاي المان محدود  در كشور ايتاليا

 انجام پروژه طراحي شير هاي توپي با سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي و نهايتا خريد دانش فني طراحي از سازمان

 مشاركت در پروژه هاي انتقال دانش فني  ساخت و توليد شير هاي پالايشگاهي با كشور اسلوني    

 

برخی از دستاوردها و تولیدات شرکت والافراز

يكي از محصولات طراحي و ساخته شده در شركت والافراز پمپ هاي عمودي فشار قوي است. در طراحي روتور اين پمپ ها( مجموعه محور و قطعات دوار نصب شده بر روي محور) از نرم افزار هاي اختصاصي طراحي شده در شركت والافراز استفاده شده و همانطور كه در گزارش هاي خبري قبلي آورده است پمپ هاي شركت داراي ارتعاشات پايين تر از معتبر ترين استاندارد هاي جهاني بوده و همين مستندات بهينه سازي طراحي مكانيكي روتور باعث موفقيت شركت در كسب تاييديه سازمان گرديد.

راه اندازي خط آزمون جديد براي كنترل و بهينه سازي عملكرد هيدروليكي پمپ هاي فشار قوي عمودي بهينه سازي عملكرد هيدروليكي نيازمند اندازه گيري دقيق متغير هاي هيدروليكي شامل هد, دبي, دور كار, توان ورودي موتور در يك مدار طراحي و ساخته شده بر اساس استاندارد هاي معتبر است. با توجه به اين موضوع خط آزمون جديد شركت با امكان اندازه گيري بسيار دقيق ساخته و راه اندازي شد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;