دانشکده فنی مهندسی مجتمع آموزش عالی اردکان افتتاح شد

 

در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مراسمی ساختمان جدید سازمان مرکزی و دانشکده فنی مهندسی مجتمع آموزش عالی اردکان افتتاح شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرکل دفتر گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در این مراسم درسخنانی توسعه آموزش عالی در کشورمان را از جمله برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: در رشد و گسترش آموزش عالی باید همواره ارتقاء کیفی مدنظر باشد.

 ابوالفضل حسنی  توسعه هدفمند آموزش عالی، اجرای طرح آمایش در مناطق مختلف و نیاز سنجی را از جمله برنامه های وزارت علوم در توسعه آموزش عالی برشمرد.

مدیرکل دفتر گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، همچنین با بیان اهمیت اسلامی کردن و بومی کردن دانشگاه ها در خصوص نیازهای مجتمع آموزش عالی و سایر مراکز دانشگاهی اردکان قول پیگیری لازم را داد.

حجت الاسلام و المسلمین  حسینی  امام جمعه اردکان هم در این مراسم به پیشینه دینی و مذهبی اردکان اشاره و آمادگی مجموعه شهرستان را جهت هرگونه همکاری با مسئولان وزارت علوم اعلام کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با گرامیداشت ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مواهب توسعه را یادآور شد و تأکید کرد: توسعه باید در همه جوانب باشد و همه ابعاد را فرا بگیرد و نهایتاً منجر به عدالت در اجتماع شود.

 محمدرضا تابش با برشمردن نام برخی از علما و فضلای اردکان گفت: باید با تأمین زیرساختها ی لازم، شرایط جهت تداوم علم پروری در این شهر حفظ شود.

 

وی از مسئولان وزارت علوم خواست تا نسبت به راه اندازی رشته های مورد نیاز، ایجاد تحصیلات تکمیلی و ارتقاء مراکز دانشگاهی اردکان اهتمام لازم را داشته باشند.

 احمد کمالی  فرماندار اردکان هم در سخنانی توانمندی های عظیم معنوی، صنعتی و گردشگری شهرستان را مورد اشاره قرار داد و خواستار ایجاد زمینه های لازم جهت توسعه آموزش عالی همپای توسعه سایر حوزه ها شد.

 حسین غفوری چرخابی  رئیس مجتمع آموزش عالی اردکان نیز با بیان ظرفیت های علمی و فرهنگی موجود در منطقه به خلاصه ای از فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف آموزشی، عمرانی، فرهنگی و پژوهشی در مجتمع آموزش عالی پرداخت.

این ساختمان در زیربنای1200 مترمربع و در 3 طبقه احداث شده و شامل سازمان مرکزی، دانشکده فنی مهندسی، کتابخانه و سایت کامپیوتر می باشد و برای احداث و تکمیل آن بالغ بر 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

در پایان این جلسه و پس از بازدید از بخش های مختلف مجتمع با اهدای لوح تقدیر از سوی مسئولان مجتمع آموزش عالی اردکان از خدمات حسنی در امر گسترش آموزش عالی تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;