انتصاب در شركت بازرگاني پتروشيمي

مديرعامل شركت بازرگاني پتروشيمي ايران در احكامي جداگانه، مدير بازرگاني خارجي شركت بازرگاني پتروشيمي و سرپرست بازرگاني داخلي اين شركت رامنصوب كرد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز   جمشيد محمدي فارغ التحصيل كارشناسي مهندس مكانيك دانشگاه اميركبير است از جمله مسوليت هاي قبلي ايشان مدير برنامه ريزي شركت اسپك ، مديرعامل شركت بازرگاني پتروشيمي دوبي ، مدير بازرگاني داخلي شركت بازرگاني پتروشيمي بوده است.

 

در حكم مهندس مصطفي طهراني صفا خطاب به جمشيد محمدي آمده است:

با استعانت از پيشگاه حضرت احديت و با توجه به تعهد تجارت و سوابق ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان مدير بازرگاني خارجي شركت بازرگاني پتروشيمي منصوب مي شويد.

اميد است با اتكال به خداوند متعال و با نگرش به توسعه فعاليت ها و بهره گيري از خدمات نيروهاي متعهد ،مجرب ،متخصص در نيل به اهداف شركت موفق و مويد باشيد .

همچنين مدير عامل شركت بازرگاني پتروشيمي در حكمي ديگر،، دكتر توفيق مطوري را به عنوان سرپرست بازرگاني داخلي اين شركت منصوب کرد.

شرکت بازرگاني پتروشيمي بنا بر نياز صنعت پتروشيمي ايران به يک شرکت مستقل و فعال در زمينه بازرگاني خارجي و داخلي در بيست و سوم تيرماه سال ۱۳۶۹ و با سرمايه شرکت ملي صنايع پتروشيمي تاسيس و در سال ۱۳۸۸ در راستاي اهداف اصل ۴۴ قانون اساسي کشور با واگذاري بيش از ۵۲ درصد سهام آن به کنسرسيوم شرکت سرمايه گذاري ايران و شرکاء به عنوان يک شرکت خصوصي و شريک تجاري شرکت ملي صنايع پتروشيمي فعاليتهاي خود را آغاز کرده است.

اهداف اصلي اين شرکت در بازار داخلي، تامين مواد اوليه مورد نياز صنايع پايين دستي و در بخش بازرگاني خارجي صادرات بهتر و سريع تر محصولات پتروشيمي به نقاط دوردست جهان است.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;