ارائه کتاب راهبرد، اهداف وسیاستهای 20 ساله شرکت ملی حفاری درمراکز علمی

 

کتاب «راهبرد، اهداف و سیاست های 20 ساله شرکت ملی حفاری ایران» برای استفاده در اختیار مراکز علمی کشور قرار می گیرد.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی حفاری  با بیان این مطلب اظهارکرد: این کتاب در 7 جلد انتشار یافته است و در سالروز تاسیس شرکت ملی حفاری ایران رونمایی شد.

دکتر عبدالحسین مقتدایی افزود: با توجه به حجم این کتاب، برای استفاده در مراکز علمی اقدام به تلخیص و حذف ضمائم آن شده و در دو جلد 500 صفحه ای و یک جلد یک هزار صفحه ای هم اکنون در مرحله انتشار قرار دارد.

وی گفت: چاپ این کتاب جزء افتخارات شرکت ملی حفاری ایران است و در آن افق پیش روی شرکت در دراز مدت با تلفیق نگاه تخصصی و علمی ترسیم و سیاست گذاری شده است.

 مقتدایی اضافه کرد: تهیه این کتاب از سال 1387 از سوی مدیریت شرکت پیشنهاد و در دستور کار قرار گرفت و در این ارتباط هفت دانشگاه و مراکز علمی کشور و کارشناسان خبره شرکت به تدوین آن اقدام کردند.

مشاور عالی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان این که تا پیش از این در این زمینه اقدام مشابهی در صنعت حفاری نشده بود، به شانا توضیح داد: با توجه به جایگاه وزارت نفت در سند چشم انداز 20 ساله (افق 1404) و اهداف و برنامه های پنج ساله پیش بینی شده توسعه کشور، این شرکت نیز به عنوان خط مقدم تولید و تثبیت بهره برداری، برای دستیابی به اهداف مورد نظر در سند چشم انداز، تهیه این کتاب را هدف گذاری کرد.

وی افزود: این کتاب تلفیق علم و عمل و یک راهبرد به طور کامل عملیاتی و اجرایی است که در تهیه آن نیروهای باسابقه 15 تا 20 سال در بخش های عملیاتی و مهندسی شرکت در کنار محققان مراکز علمی در مدت چهار سال تدوین آن را به عهده گرفتند.

مقتدایی گفت: تهیه این کتاب با توجه به طبیعت کار، پراکندگی، تنوع و تخصص، توسعه ناوگان اعم از تعداد و نوع دکل ها، بازارها و برنامه های میان مدت و دراز مدت در بخش های مختلف شرکت یک ضرورت بود که تحقق یافت.  .

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;