همایش انرژی هسته‌ای و زندگی در اصفهان برگزار می‌شود

 

استاندار اصفهان گفت: مدیریت استان درصدد برگزاری همایش استانی انرژی هسته‌ای و زندگی در اصفهان است و در حال حاضر نیز اقدامات لازم در راستای برگزاری این همایش در استان دنبال می‌شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، علیرضا ذاکر اصفهانی  در همایش تولید محصولات سالم و پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی اظهار کرد: این همایش در راستای فرهنگ‌سازی استاندارد بودن محصولات غذایی و تولید محصولات سالم در سطح جامعه برگزار شده است.

وی به همایش‌های برگزار شده در استان اشاره کرد و ادامه داد: همایش‌های اخیر برگزار شده در استان حول محور مباحث بهداشت و سلامت مردم و ارتقای مباحث زیست محیطی بوده است و مدیریت استان در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تلاش می‌کند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اگر چه امروز تهدید‌هایی از بخش‌های مختلف علیه استان وجود دارد اما با استفاده از برنامه‌ریزی‌های جامع و قانونمند در راستای برطرف شدن تمام این تهدید‌ها اقدامات لازم را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: تمام این تهدید‌ها باید در سطح جامعه شناسایی شوند و مسئولان باید از دل این تهدید‌ها فرصت‌هایی را برای ارتقای سطح جامعه ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه تمام مسائل موجود در استان با محور سلامت دنبال می‌شود، افزود: حفظ و ارتقای سلامت موجود در سطح جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است و تمام مسئولان باید در راستای این هدف مهم تلاش کنند.

ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه در حال حاضر در زمینه مباحث جهاد کشاورزی طرح‌های آبخیزداری و در بحث وزارت نیرو نیز ایجاد سد‌ها در استان دنبال می‌شود، تاکید کرد: آلاینده‌ها تنها به هوا اختصاص ندارد بلکه آب و خاک نیز آلاینده‌هایی دارند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر اکثر مجموعه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کاهش و برطرف شدن آلاینده‌های زیست محیطی در استان تلاش می‌کنند، اضافه کرد: رسانه‌ها و صدا و سیما باید در راستای فرهنگ‌سازی در زمینه افزایش اطلاعات مردم برای مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی تلاش کنند.

استاندار اصفهان گفت: مدیریت استان درصدد برگزاری همایش استانی انرژی هسته‌ای و زندگی در اصفهان است و در حال حاضر نیز اقدامات لازم در راستای برگزاری این همایش در استان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ محیط زیست، توجه به سلامت انسان و ارتقای کیفیت زندگی از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: استفاده از انرژی‌های هسته‌ای در راستای دست‌یابی به این هدف مهم نقش موثری دارد.

انتهای پیام

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;