حمایت از اقدام خانم وزیر در انتخابات نظام مهندسی ساختمان

تاسیسات نیوز: جامعه نظام مهندسی ساختمان کشور، ضمن اعلام حمایت از اقدام تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز وزیر راه و شهرسازی خانم دکتر مالواجرد در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان مبنی بر استفاده از سلیقه‌های مختلف برای مشارکت‌پذیری در مسیر دولت وفاق، اظهار امیدواری کردند این اقدام فرصتی برای حضور نخبگان و سلایق گوناگون در انتخابات نظام مهندسی ساختمان باشد.
ما امضاکنندگان این کارزار ضمن حمایت از اقدام سرنوشت‌ساز و تاریخی سرکار خانم دکتر فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی، در خصوص انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان، بر این باوریم که ایستادگی قانونی ایشان نویدبخش رویکردی در ایجاد تداوم، هم‌افزایی و مشارکت‌پذیری آگاهانه و فراهم آوردن بستری برای حضور نخبگان و همه سلیقه‌ها در انتخابات سازمان نظام مهندسی است.
از جامعه مهندسی و مسئولین مرتبط با جامعه مهندسی خواهانیم تا با حمایت گسترده خود از این اندیشه و نگاه پیشرو در رویه شایسته‌سالاری و مردم‌مداری، زمینه نهادینه شدن و گسترش این رویکرد را در کشور فراهم آورند.
بی‌تردید تصمیم بجا و شایسته وزیر محترم راه و شهرسازی دولت مردمی دکتر پزشکیان در مواجهه با مواضع ایجاد شده، اقدامی قاطع و پیشگیرانه و تاریخ‌ساز از مدیری جهادی است که بارقه امید را در دل جامعه مهندسی بر افروخته است. ما در این کارزار حمایت قاطع خود را از اقدام شایسته وزیر اعلام می‌نماییم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;