جايگاه مناسب آس پ در گروه ساختمان

در پي انتشار مطلبي با عنوان «نگاهي به ساختماني هاي غدير» در ستون «صداي سهامدار» مندرج در صفحه 10 روزنامه دنياي اقتصاد مورخ 2/12/91، شركت آس پ (سهامي عام) با ارسال نامه اي به اين روزنامه مطالبي را خطاب به سهامداران اين شركت اعلام كرده كرد.

    در بخش هايي از اين نامه آمده است: از آنجا كه درخصوص شركت آس پ فقط به ذكر اين جمله: «نسبت قيمت بر درآمد «آس پ» را در نظر بگيريد» بسنده شده مشخص نيست با توجه به شرايط فعلي شركت كه نسبت قيمت بر درآمد (P/E) آن حدود 4/2 است، اين عبارت انتقادي است يا تمجيدي؟ شركت همچنين اعلام كرده است: براي اطلاع رساني به سهامداران محترم آس پ، يادآوري مي شود كه سود محقق شده شركت در سال مالي منتهي به 31/6/1391، 1005 ريال و نيز سود پيش بيني شده و حسابرسي شده سال مالي منتهي به 31/6/1392 به مبلغ 1122 ريال است كه در مقايسه با شركت هاي هم خانواده در گروه انبوه سازان مسكن، املاك و مستغلات، بيانگر وضعيت و جايگاه مناسب شركت آس پ در اين گروه است.

    مديران آس پ ضمن قدرداني از منتقدان اعلام كرده اند به منظور حفظ و صيانت از حقوق سهامداران آماده دريافت پيشنهادها و انتقادهاي سازنده مخاطبان و صاحب نظران خواهند بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;