تمدید مهلت ارسال مقالات کنفرانس هیدورژن و پیل سوختی

الیاسی گفت: مدت ارسال مقالات کنفرانس هیدورژن وپیل سوختی تمدید شد البته دانشجویانی که پایان‌نامه‌های خود را در زمینه هیدروژن و پیل سوختی به اتمام رسانده‌اند با مراجعه به وب‌گاه کنفرانس و آگاهی از شرایط شرکت در برنامه پایان‌نامه‌های برگزیده، نسبت به ارسال مدارک خود اقدام کنند.


 



به گزارش تاسیسات نیوز، الیاسی دبیر سومین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی گفت: به دلیل تقاضای علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس ملی، مهلت دریافت مقالات برای شرکت در سومین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی تا ۲۱ بهمن ۹۳ تمدید شد.

 

وی افزود: از علاقمندان به ارسال مقالات درخواست می‌شود در صورت آماده‌بودن مقالات خود هر چه سریع‌تر از طریق وب‌گاه کنفرانس اقدام و ارسال مقالات را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

وی تصریح کرد: همچنین از دانشجویانی که پایان‌نامه‌های خود را در زمینه هیدروژن و پیل سوختی به اتمام رسانده‌اند دعوت کرد با مراجعه به وب‌گاه کنفرانس و آگاهی از شرایط شرکت در برنامه پایان‌نامه‌های برگزیده، نسبت به ارسال مدارک خود اقدام کنند.

 

الیاسی تصریح کرد: که سومین کنفرانس هیدروژن و پیل سوختی با برگزاری برنامه‌های ارائه مقالات پژوهشی، تقدیر از برگزیدگان فعال در حوزه هیدروژن و پیل سوختی، سمپوزیوم‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و بخش نمایشگاهی بتواند در جهت توسعه علوم و فناوری هیدروژن و پیل سوختی کشور گام‌های مثبتی را بردارد.

پایان پیام /

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;