اطلاعیه ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز، دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان طی اطلاعیه ای از ثبت‌نام آزمون‌های ورود به حرفه نظام مهندسی خبر داد.
به اطلاع کلیه متقاضیان مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی می‌رساند، دومین دوره آزمون‌های ورود به حرفه در سال ۱۴۰۳ در کلیه رشته‌های مهندسی و کاردانی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، در صلاحیت‌های مختلف به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور به شرح زیر برگزار می‌گردد:
۱- آزمون‌های مهندسی شامل: معماری در صلاحیت‌های (نظارت، اجرا و طراحی) – عمران در صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا) – تاسیسات برقی در صلاحیت‌های (نظارت، طراحی، اجرا) – تاسیسات مکانیکی در صلاحیت‌های (نظارت، طراحی، اجرا) – شهرسازی – نقشه‌برداری – ترافیک
۲- آزمون‌های صلاحیت (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و صلاحیت (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی)
۳- آزمون‌های کاردانی شامل: رشته‌های معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری
۴- آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی

زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌ها:
ثبت‌نام: از ۳ تا ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳
برگزاری آزمون‌ها: پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸  آبان‌ماه ۱۴۰۳

نحوه ثبت‌نام:
کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir و از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. ضروریست متقاضیان قبل از ثبت‌نام، دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه نمایند.

توجه:
داوطلبانی که در آزمون مردادماه رشته معماری (طراحی) مردود شده و درخواست بازنگری در نتیجه آزمون خود را ثبت کرده‌اند، در صورت قبولی پس از اعمال بازنگری، مبلغ پرداختی بابت ثبت‌نام به کیف پول پروفایل شخصی آن‌ها عودت داده خواهد شد.

راهنمای ثبت‌نام – آبان‌ماه ۱۴۰۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;