ارزان‌‌‌‌ترین مناطق پایتخت برای اجاره 

ارزان‌ترین مناطق تهران برای رهن و اجاره عمدتا در جنوب، جنوب‌غربی و جنوب‌شرقی شهر واقع شده‌اند. مناطق ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹ جزو مناطقی هستند که معمولاً به‌عنوان ارزان‌ترین برای اجاره مسکن شناخته می‌شوند. خانه‌ها در این مناطق نسبت به سایر مناطق تهران اجاره‌بهای کمتری دارند.
به گزارش تاسیسات نیوز، مبلغ ودیعه یک واحد آپارتمان ۷۵ متری در محله افسریه ۷۵ میلیون و اجاره ماهانه آن نیز ماهانه ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.
در مورد واحدی کوچکتر باید بدانید مبلغ ودیعه یک آپارتمان ۶۰ متری دوخوابه در شهرک کیانشهر ۳۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن سه میلیون تومان است.
همچنین با مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان ۶۵ متری را در محله بلوار ابوذر رهن کامل کرد.
اگر هم قصد دارید واحدی را رهن کامل کنید، رهن کامل یک آپارتمان ۵۵ متری در مسعودیه ۴۱۰ میلیون تومان آگهی شده است. این منطقه شامل محله‌هایی مانند نازی‌آباد، خزانه، علی‌آباد، و یاخچی‌آباد است. در این منطقه بوستان‌هایی مانند بوستان ۲۲ بهمن، بوستان بعثت و پارک شهید رجایی قرار دارد. منطقه ۱۶ تهران به ایستگاه‌های مترو شهید بخارایی (خزانه)، علی‌‌‌آباد، جوادیه و شهرک بعثت دسترسی دارد.
رهن کامل یک واحد آپارتمان ۹۰ متری تک‌‌‌خواب در شهرک بعث سالانه ۳۵۰ میلیون تومان است.
اجاره یک آپارتمان ۶۰ متری یک‌‌‌خوابه در محله نازی‌آباد، ماهانه سه میلیون تومان و مبلغ ودیعه آن ۳۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.
ودیعه سالانه یک آپارتمان ۶۸ متری تک خواب در محله آذری، ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره این آپارتمان‌ ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
ودیعه سالانه یک آپارتمان در آذری ۳۵ متری تک‌‌‌خواب نیز در این محله ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره آن ماهانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
همچنین رهن کامل یک واحد آپارتمان ۱۱۷ متری در آذری سالانه یک میلیارد تومان است.
برای اجاره یک واحد ۵۰ متری در یافت‌آباد ماهانه چهار میلیون تومان باید بپردازید و ودیعه سالانه آن ۳۵۰ میلیون تومان است.
برای واحدی بزرگتر هم باید مبلغ بیشتری بپردازید، برای مثال اجاره یک واحد آپارتمان ۸۴ متری دوخوابه در محله یافت‌آباد، ماهانه سه میلیون تومان و ودیعه سالانه آن ۴۵۰ میلیون تومان آگهی شده است.
ودیعه سالانه یک واحد ۷۵ متری تک‌‌‌خواب نوساز در عبدل‌آباد ۱۵۰ میلیون تومان و اجاره آن ماهانه چهار میلیون تومان است.
در مورد واحدی نقلی‌‌‌تر هم باید به رهن کامل یک واحد ۶۳ متری دوخوابه در محله خانی‌آباد در خیابان مختاری، به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان اشاره کرد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;