تعویق تاریخ نمایشگاه صنعت ساختمان

 

 

 

 

 

برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان به شهریور ماه امسال موکول شد.

به دلیل هم زمانی برگزاری اجلاس سران جنبش غیر متعهد ها در تهران و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان زمان این نمایشگاه به شهریور ماه موکول شد.

به گزارش ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان «داریوش پاک بین» گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته جهت ثبت نام، پالایش، جانمایی و ساماندهی شرکتهای متقاضی شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان، زمان برگزاری این نمایشگاه به شهریور ماه موکول شد.
وی دلیل تغییر زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران را هم زمانی این نمایشگاه با برگزاری اجلاس سران جنبش غیر متعهد ها در تهران عنوان و خاطر نشان کرد: تا به این مرحله از جانمایی شرکتهای متقاضی در نمایشگاه بالغ بر 840 شرکت داخلی و 160 شرکت خارجی فرآیند جانمایی را تکمیل و آماده حضور جدی در نمایشگاه شده بودند.
دبیر کل اتاق تعاون ایران اظهار داشت: برای ساماندهی 840 شرکت داخلی بالغ بر 45000 متر مربع فضای ریالی و جهت جانمایی شرکت های خارجی حدود 4000 متر مربع فضای ارزی در اختیار متقاضیان قرار داده شده است که البته با تغییر صورت گرفته امتیاز جانمایی شرکت های ساماندهی شده به قوت خود باقی خواهد بود.
وی تصریح کرد: بالطبع برگزاری هر چه مطلوب تر اجلاس سران جنبش غیر متعهدها در تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است ولذا فضای قابل توجهی از سالن های نمایشگاه بین المللی جهت مسائل امنیتی و حراستی این اجلاس باید در اختیار متولیان امر قرار می گرفت که قاعدتاَ ظرفیت بهره وری نمایشگاه بین المللی تهران جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حداکثر ظرفیت را تحت الشعاع قرار می داد که اتاق تعاون ایران موافق این امر نبود.
پاک بین ادامه داد: طی جلسات کارشناسی و نشست های متعدد با شرکت سهامی امور نمایشگاه های بین المللی تهران و متولیان برگزاری اجلاس سران، در نهایت مصلحت و تکلیف بر این شد که زمان برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران به جای 16/4/91 لغایت 19/4/91 به تاریخ 25/6/91 لغایت 28/6/91 تغییر کند.
 
 
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;