نظر مهندس رجبی در مورد حق‌الزحمه نظارت

به گزارش تاسیسات نیوز، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان دررابطه بادریافت پنج درصد از حق الزحمه نظارت مهندسان توسط سازمان نظام مهندسی استانها اظهار داشت: ما تابع قانون هستیم و در قانون این وظیفه به مجامع واگذار شده است.


به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان مهندس رجبی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در جلسه 223 شورای مرکزی در رابطه بادریافت 5درصد حق نظارت مهندسان گفت: تلاش می کنیم که این بحث را در حوزه ها و جایگاه قانونی خود پیگیری کنیم.


رئیس سازمان نظام مهندسی ، با تاکید بر اینکه طبق اختیارات قانونی با این موضوع برخورد خواهد شد، افزود: اگر قانون وظیفه ای را برای دستگاه یا مسئولی تعیین کرده باشد آن را محترم شمرده و به آن تمکین می کنیم.


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان ، با بیان اینکه براساس قانون و آیین نامه کنترل ساختمان ،موضوع برداشت 5 درصد دستمزد مهندسان و واریز آن به حساب سازمان نظام مهندسی در اختیار مجامع استانی بوده و در قانون بودجه سال 95 استان ها نیز این موضوع تایید شده است، تصریح کرد: در نظام نامه مدیریت مجامع نیز این موضوع ذکر شده و طبق قانون تعیین تکلیف این 5 درصد با مجامع است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

تاسیساتمهندسنظارت
Comments (0)
Add Comment