کدام ساختار شکست لازم الاجراست؟!

 تاسیسات نیوز – صدیقه بهزادپور: سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ با توجه به طی مراحل قانونی ابلاغیه ساختار شکست ، اجرای آن را برای سازمان نظام مهندسی استان‌ها الزامی است.
در پی انتشار دادنامه‌ هئیت عمومی دیوان عدالت اداری به تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ و ابهامات مطرح شده نسبت به نامه غیرقابل استناد ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ معاون وقت ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی،تاکید می‌شود این نامه داخلی بوده و هیچ گاه به‌طور رسمی برای اجرا ابلاغ نشده است.سازمان نظام مهندسی ساختمان با تاکید بر طی فرایند قانونی کامل ابلاغیه ساختار شکست به تاریخ ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ از سوی معاون وقت ساختمان و مسکن، این شیوه‌نامه برای تمامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها لازم‌الاجرا می‌باشد. 
این در حالی است که سرگردانی بین جامعه مهندسین ایجاد شده است که با توجه به رای جدید دیوان در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۲۵ کدام ساختار لازم الاجراست.
گفتنی است؛ نامه ابطال شده مورد اشاره در خواست شاکی یا شاکیان داخلی ( معاونت به وزیر بود) که ترتیبات قانونی ماده ۱۱۷ طی نشده بود و ابطال گردید.(داخلی ۲۱۲۳۸/۴۳۰ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴) و پس از ابطال نامه مذکور، شورای مبانی قیمت گذاری موضوع ماده ۱۱۷ تشکیل شد و نهایتاً منتج به ابلاغ رسمی نامه توسط وزیر طی نامه شماره ۱۱۳۰۱۳/۴۰۰ مورخ ۱۴۰۲/۶/۲۶ شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;