زندگی در خانه هوشمند سامسونگ را تجربه کنید

زندگی در خانه هوشمند سامسونگ را تجربه کنید

در طراحي سيستم خانه هوشمند سامسونگ، سيستم هاي كنترلي شامل كنترل روشنايي و ديمر و تهويه و ديمر، دوربين درب ورودي، سيستم امنيتي، …. گنجانده شده است.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، در طراحي سيستم خانه هوشمند سامسونگ، سيستم هاي كنترلي شامل كنترل روشنايي و ديمر و تهويه و ديمر، دوربين درب ورودي، سيستم امنيتي، پرده و اعلان حريق، سنسورهاي نشت گاز و نمايش دوربين هاي مداربسته از طريق تاچ پنل مركزي با ايجاد سناريوهاي محتلف و همچنين كنترل از طريق خط تلفن و سيستم wifi گنجانده شده است.

از ديگر قابليت هاي خانه هوشمند سامسونگ، هماهنگي بين واحدها و تماس با فضاي لابي همراه با فراخوان آسانسور از داخل واحد از طريق تاچ پنل مي باشد.

 

ساختار پياده سازي سيستم بدين گونه است كه كنترل از طريق تاچ پنل 10 اينچ با كيفيت گرافيكي بسيار بالا به عنوان سرور در اتاق پذيرايي در نظر گرفته شده است و از تمامی سيستم ها يك كابل به صورت خطي به سرور متصل و كليه تجهيزات و تاسيسات واحد مسكوني تحت كنترل سيستم و تاچ پنل قرار مي گيرد.

 

سيم كشي سيستم هوشمند، همانند سيم كشي سنتي است. با اين تفاوت كه يك كابل ديتا Cat6 مشترك بين تمامي تجهيزات وجود دارد و به سرور متصل مي شود و هر دو عملكرد هوشمند و سيستم سنتي را به طور همزمان مقدور مي سازد. تمامی ادوات موجود در سيستم نيز در صورت نبودن سرور مركزي به صورت سنتي عمل مي كنند.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;