همایش زندگی زیر آب

به گزارش تاسیسات نیوز، همایش عالیرتبه سازمان ملل متحد در حمایت از اجرای آرمان ۱۴ توسعه پایدار با عنوان «زندگی زیر آب: حفاظت و استفاده پایدار از اقیانوس‌ها، دریاها و منابع دریایی برای توسعه پایدار» از ۱۵ تا ۱۹ خرداد ماه (مصادف با روز جهانی اقیانوس‌ها) در مقر سازمان ملل متحد در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.





همایش«زندگی زیر آب: حفاظت و استفاده پایدار از اقیانوس‌ها، دریاها و منابع دریایی برای توسعه پایدار» با حمایت دولت های فیجی و سوئد برگزار می‌شود و هدف آن ایجاد تغییری خواهد بود که موجب معکوس کردن روند کاهش سلامت اقیانوس ها به نفع مردم، سیاره و منزلت ما شود. این همایش بر راه‌حلی بر اساس تعامل با همگان تمرکز خواهد کرد وتلاش می‌کند راه‌ها و ابزارهای نوین برای حمایت از آرمان ۱۴ توسعه پایدار را مشخص کند و بر اساس مشارکت‌های موفق موجود و برانگیختن مشارکت‌های منسجم و مبتکرانه اجرای آرمان ۱۴ را پیش ببرد.





ایسنا افزود؛ همچنین این نشست جهانی تلاش می‌کند تا تمامی ذینفعان مربوطه شامل دولتها، نظام ملل متحد، نهادهای مالی بین المللی، سازمان‌های مردم نهاد، جامعه مدنی، نهادهای دانشگاهی، جوامع علمی، بخش خصوصی، سازمان‌های بشر دوستانه و سایر نقش آفرینان را گردهم آورد تا ضمن ارزیابی چالش‌ها و فرصت‌های مربوطه، همچنین اقدامات انجام شده، اجرای آرمان ۱۴ را بررسی کند.





به گزارش مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، شرکت کنندگان در این سمینار جهانی تجربیات خود را درسطوح ملی، منطقه‌ای وبین‌المللی در زمینه اجرای آرمان ۱۴ مبادله خواهند کرد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;