کاهش اتلاف مواد غذایی با زنجیره سرد

به گزارش تاسیسات نیوز، یک نوع پرتغال نشانه هایی در مورد اینکه چگونه تبرید می تواند انتشارات کربن و نیز از دست رفتن غذا در زنجیره سرد را کاهش دهد فراهم می کند.

 

 

 

یک مطالعه آزمایشی روی kinnow – یک پرتقال هیبریدی- نشان داده است که سرمایه گذاری روی زنجیره سرد مخصوصاً پیش سرمایش و تجهیزات تبریدی انتقال می تواند اتلاف مواد غذایی را تا 76% و انتشار دی اکسید کربن را تا 16% کاهش دهد.

 

 

 

این مطالعه که توسط شرکت کریر انجام شده، حدی که تا آن زنجیره سردمی تواند به افزایش کیفیت، رسیدن و سوددهی کینو کمک کند را بررسی می کند. این میوه که غنی از ریزمغذی هاست و در منطقه پنجاب هند و پاکستان به وفور یافت می شود.


 

 

به همین دلیل برای هند که دومین تولیدکننده بزرگ میوه ها و سبزیجات در جهان است بسیار حیاتی است، چرا که به واسطه اتلاف 20-50 درصدی کل تولیداتش تنها 1.5% صادرات جهانی را در اختیار دارد.

 

 

 

 

این مطالعه چارچوب کلی برای پرورش دهندگان و توزیع کنندگان برای آنالیز سوددهی محصولات در زمان استفاده از زنجیره سرد ارایه می کند.

 

 

 

علاوه بر ارزش اقتصادی، این تحقیق مقدار کربن زنجیره تولید کینو را با و بدون تبرید مقایسه و تعیین کرد زنجیره سرد می تواند کاهش قابل توجهی در مقدار اثر کربن داشته باشد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;