آب شیرین کن؛ حلالی برای مشکلات آبی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: با راه‌اندازی 11 آب‌شیرین‌کن جدید مشکلات کم‌آبی بسیاری از روستاهای استان رفع خواهد شد.





عبدالحمید حمزه‌پور گفت: پنج آب‌شیرین‌کن روستای دژگان، بوستانِه، شناس در شهرستان بندرلنگه و آب‌شیرین‌کن‌های کرگان شهرستان میناب و لافت در جزیره قشم در حال اجرا است.





وی افزود: 6 دستگاه آب‌شیرین‌کن روستاهای بمانی با تولید 3300 مترمکعب در روز، نانگ با دو هزار مترمکعب، گابریک با 400 مترمکعب، کوخرد و چاله گورین با 750 مترمکعب و دهتل با 250 مترمکعب نیز در مرحله مناقصه و عقد قرارداد با بخش خصوصی است.





مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان افزود: با توجه به اینکه در فصل تابستان به‌دلیل شرایط اقلیمی استان 5/ 1 تا دو برابر افزایش مصرف داریم، امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده این مشکل به حداقل ممکن برسد.






حمزه پور درباره کمبود آب در غرب استان نیز اظهار کرد: باوجود آب‌شیرین‌کن‌ها در غرب استان کمترین مشکل را داریم اما در برخی از شهرستان‌ها مانند خمیر به‌دلیل تامین آب از خط لوله بندرعباس با افت فشار روبه‌رو هستیم.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;