جایزه بهترین طراحی داخلی برای یک دوش

حلقه امتیس جایزه بهترین طراحی داخلی سال 2014 را از آن خود کرد.

دوش عجیب

حلقه Graff Ametis با طراحی دیوید اوپیزی به عنوان برنده جایزه بهترین طراحی داخلی سال در رده لوازم و اتصالات حمام انتخاب شد. نهمین فستیوال جایزه سال با بیش از 1000 طراح، معمار و تولید کننده در ساختمان IAC فرانک گری در نیویورک برگزار شد. تالار سخنرانی فقط یک اتاق بزرگ بود که برندگان به طور زنده توسط میزبانان سیندی آلن، سردبیر و مارک استراوس رییس و ناشر با استفاده از پرده ویدئویی 80 فوتی برای نمایش اعلام می شدند.GRAFF مفتخر به اخذ چنین جایزه معتبری می باشد.
بهترین فینالیست های جایزه سال از طریق رای گیری آنلاین معماران و طراحان برجسته که در اکتبر صورت گرفت، انتخاب شدند و سردبیر مجله طراحی داخلی، سیندی آلن و یک هیات داوران از سرپرستان طرح های برنده را از بین 2000 طرح ارسالی انتخاب کردند.

حلقه آمتیس با طرح سیال و اثر هاله چشمه مانند خود برجسته بود. در این طرح با دو کارایی آب مجزا، کاربر می تواند بدون زحمت حالت دوش را از بارانی به آبشاری تغییر دهد. آب به آرامی با شادابی روح و ذهن و رها کردن بدن با یک تجربه تمیزی رضایتبخش جریان می یابد. حلقه آمتیس با شکل دایره ای و طرح لبه دار و نیز جنس کروم جلا یافته و رنگ آمیزی سیاه و سفید معماری نه تنها بدن بلکه چشم ها را می نوازد و با در برداشتن بسیاری از ویژگی های مهندسی با فن آوری بالا از یک سیستم روشنایی LED کروموتراپی با طیف کامل استفاده می کند تا یک بعد جدید به حلقه اضافه کند. با استفاده از یک کنترل کننده LED شش رنگ، کاربر می تواند حالت یا رنگ آن را انتخاب و خودش را در یک حس کامل آسایش خاطر غوطه ور کند.

طراح دوش

دیوید اوپیزی، حلقه آمتیس Graff را با الهام گرفتن از طبیعت هدف خود که نشان دهنده ارتباط عمیق بین خلاقیت و محیط اطراف است، ساخت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;