121 طرح راه و شهرسازی اعلام شد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، جزئيات 121 طرح راه و شهرسازي براي سرمايه‌گذاران منتشر شد.

 

همايش معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه حمل ونقل، مسكن و شهرسازي با انتشار جزئيات 121 طرح راه و شهرسازي در 243 صفحه كه با حضور 99 شركت كننده از 19 كشور و 630 شركت كننده داخلي برگزار شده بود، به كار خود پايان داد.

 

در همايش معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه حمل ونقل، مسكن و شهرسازي68 شركت خارجي از كشور‌هاي آلمان، فرانسه، ايتاليا، انگلستان، روسيه، اسپانيا، دانمارك، چين، كره جنوبي، امارت، تركيه، سوئيس، هند، قطر، بلژيك، فنلاند، يونان، هلند و لهستان شركت كردند.

 

جزئيات 121 پروژه طرح شده شامل شركت عمران شهرهاي جديد با 35 پروژه به ارزش 20هزار ميليارد تومان، مجري طرح توسعه فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) با 3 پروژه به ارزش 4500ميليارد تومان، شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل در قالب 6 پروژه ريلي به ارزش 13هزار ميليارد تومان و 5 پروژه آزادراهي به ارزش 12 هزار ميليارد تومان و شركت فرودگاه‌هاي كشور با 23 پروژه به ارزش 1200ميليارد تومان است.

 

در ادامه پروژه معرفي شده براي سرمايه‌گذاري شامل سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي با 3 پروژه به ارزش 7500ميليارد تومان، سازمان بنادر و دريانوردي با 22 پروژه به ارزش 1500 ميليارد تومان، شركت راه آهن با 15 پروژه به ارزش 24000ميليارد تومان، شركت عمران و بهسازي شهري با 3 پروژه به ارزش 700ميليارد تومان، سازمان ملي زمين و مسكن با 3 پروژه به ارزش 3700ميليارد تومان و شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران با 3 پروژه به ارزش 10500 ميليارد تومان است.

 

بنابر اين گزارش مجموع طرح‌هاي معرفي شده براي سرمايه‌گذاري شامل اعتبار 98 هزار و پانصد ميليارد تومان، معادل 25 ميليارد و 255 ميليون يورو است.

 

در اين همايش ارائه بسته هاي فرصت هاي سرمايه گذاري، تبيين قوانين،‌ مشوق ها و نقش سازمان ها و نهادهاي داخلي و بين المللي، مذاكره مستقيم با سرمايه گذاران ايراني و بين المللي جهت بهره مندي از توانمندي هاي آنها صورت گرفت.

 

همايش بين المللي معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري به عنوان اولين فعاليت جدي در عرصه شناسايي و معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري موجود در حمل و نقل، مسكن و شهرسازي ايران به منظور جذب، سازماندهي و هدايت سرمايه گذاران داخلي و خارجي برگزار شد. همچنين تبيين قوانين و مشوق هاي موجود در اين عرصه و همسوسازي شرايط موجود داخلي با شرايط بين المللي بازار سرمايه از موارد مورد توجه در اين همايش بود.

 

سامانه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري وزارت راه و شهرسازي به آدرس Investment.mrud.ir از روز شنبه 11 مهر ماه به صورت دو زبانه (فارسي انگليسي) بر روي شبكه اينترنت قابل مشاهده مي باشد.


اين سامانه با هدف جلب سرمايه گذاران به سمت پروژه هاي بخش راه و شهرسازي و اطلاع رساني قوانين، دستورالعمل ها و مصوبات مرتبط با سرمايه گذاري طراحي شده است.

 

ارائه فرصت هاي سرمايه گذاري با مشخصات فني و مالي و وضعيت مجوز ها موقعيت مكاني از ويژگي هاي ممتاز اين سايت بوده كه در نوع خود بي بديل مي باشد.

 

بنابر اين گزارش بخشهاي اصلي اين سايت شامل قوانين، مقررات و فرآيندهاي سرمايه گذاري ، معرفي پروژه ها، امكان اعلام تمايل سرمايه گذاران به هر پروژه، نمودار وضعيت فعلي زيرساخت هاي حمل و نقل و مسكن و نقشه تعاملي فرصت هاي سرمايه گذاري خواهند بود.


براي ديدن جزئيات كامل 121 طرح معرفي شده براي سرمايه‌گذاري توسط سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در243 صفحه، اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;