یخچال های خطرناک

به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان آتش نشانی لندن که یکی از پرمشغله ترین تشکیلات در انگلستان و یکی از بزرگ ترین سازمان های ایمنی و اطفاء حریق در جهان است، تاکید کرده است همه یخچال ها و فریزرهای جدید باید یک استاندارد ضد حریق داشته باشند.

 

 

 

به گزارش این سازمان، یخچال ها خطرناک ترین وسیله خانگی در زمان بروز حریق هستند. چراکه مقدار زیادی پلاستیک و مواد عایق بسیار اشتعال پذیر دارند سبب گسترش سریع حریق ها می شوند.

 

 

 

سازمان آتش نشانی انگلستان در حال مذاکره با سازندگان وسایل خانگی برای تدوین استاندارد ضد حریق برای یخچال ها می باشد. با این وجود بحث می شود طرح های کنونی یک سوراخ بزرگ پشت یخچال یا فریزر تعبیه می کنند که عایق های بسیار اشتعال پذیر داخلی را روباز می گذارد.

 

 

 

درها و پنل های جانبی بیشتر یخچال ها و فریزرها معمولاً در فلز پوشیده می شوند اما هنوز بسیاری از محصولات از یک پوشش پلاستیکی اشتعال پذیر استفاده می کنند که حفاظت بسیار کمی در برابر کف داخل که در زمان شروع آتش سوزی شعله ور می شوند دارند.

 

 

 

سازمان آتش نشانی لندن نشان می دهد به طور میانگین یک حریق در روز شامل کالاهای سفید در پایتخت انگلستان رخ می دهد و از سال 2011 هشت مورد مرگ و حدود 120 مصدوم در نتیجه حریق های با منشاء وسایل خانگی یخچال و فریزر گزارش شده است.

 

 

 

در حالی که بیشتر یخچال ها و فریزرها طی سال ها ایمن کار می کنند، اما به صورت بالقوه خطرناک ترین وسیله در خانه ها هستند چون مواد اشتعال پذیری زیادی دارند. آنها همچنین یکی از تعداد وسایل برقی کمی هستند که همیشه در حال کارند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;