گفتگوی تاسیسات نیوز با تهویه ساران + ویدئو

شرکت موفق، شرکتی است که بتواند تهدیدها را تبدیل به فرصت کند. این بخشی از گفته‌های مدیر پروژه گروه کارخانجات ساران است که در گفت‌وگو با تاسیسات نیوز مطرح کرد.
علی قهرمانی‌نیا با بیان مطلب فوق گفت: تحریم‌ها هم مانند هر عامل مخرب دیگری، بر کار شرکت ما اثر گذاشت، اما می‌توان گفت شرکت و گروهی خوب و موفق است که بتواند از تهدیدها فرصت بسازد. ما نیز در این شرایط دست روی دست نگذاشتیم.
او در ادامه افزود: پیش از اینکه تحریمی در کار باشد، تمام هم‌صنف‌های ما، داکت‌اسپلیت را از کشورهای خارجی وارد می‌کردند اما تحریم‌‌ها ما را به این فکر فرو برد که خودمان دست به تولید بزنیم. «عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد» دقیقاً در کار ما مصداق پیدا کرد و اکنون توانستیم داکت‌اسپلیت و مینی‌چیلر را تولید کنیم که در این نمایشگاه نیز از آن‌ها رونمایی کردیم.
قهرمانی‌نیا با اشاره به کیفیت داکت‌اسپلیت و مینی‌‌چیلر تولیدی برند ساران به فاکتورهای مهم رعایت شده در این محصولات پرداخت و تصریح کرد: خوشبختانه با بهره‌گیری از دانش مدیران شرکت افتخار پیدا کردیم تا این محصولات را در حد استاندارد بسیار بالا و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید کنیم. مزیتی که محصولات ما نسبت به نمونه خارجی دارند، تولید آن‌ها با در نظر گرفتن شاخصه‌های دمایی و شرایط آب و هوایی ایران است.
مدیر پروژه گروه کارخانجات ساران در ادامه از خدمات پس از فروش محصولات ایرانی به‌عنوان یک مزیت یاد کرد و گفت: برتری محصولات تولیدی شرکت ما و به‌طور کلی هر شرکت تولیدکننده ایرانی نسبت به نمونه خارجی، خدمات و سرویس پس از فروش آن است. محصولات خارجی اغلب خدمات پس از فروش به معنای واقعی کلمه را ندارند.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;