گزارش اختصاصی تاسیسات نیوز

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرنگار اعزامی، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع در حالی به پایان رسید که تاسیسات نیوز تنها حامی رسانه ای نمایشگاه در حوزه وب، تمام اخبار مربوط به جدیدترین محصولات و شرکت کنندگان حاضر و نیز برگزاری کلاس ها و سمینار ها را بر عهده داشت.


در مصاحبه با برندها راجع به طرح سوالی مبنی بر اینکه انتقادات و پیشنهادات خود را در نمایشگاه بیان کنید، پاسخگویان نزدیک به ۹۵ درصد از نحوه برگزاری و مدیریت رضایت داشتند و آن ۵ درصد از چیدمان غرفه ها، نظافت، پذیرایی و نبود اینترنت پر سرعت و بعضا عدم دسترسی به شبکه ها ناراضی بودند.


در سوال دیگر طرح شده توسط تاسیسات نیوز، عملکرد رسانه آنلاین از برندها پرسیده شد که خواندن جوابها خالی از لطف نیست.


– از کارکرد سایت تاسیسات نیوز راضی هستیم و از عملکرد رسانه های نمایشگاهی استقبال می کنیم.


– این اتفاق جالبی برای یک عرصه بین المللی است که یک سایت تاسیساتی بتواند به خوبی اخبار را پوشش دهد.


– اگر اینترنت رایگان به بازدیدکنندگان ارائه میشد و بازدیدکنندگان از طریق گروه های تلگرامی باخبر می شدند خیلی بهتر بود و در هر حال کار تاسیسات نیوز عالی است.


– اینکه یک برند میتواند توسط همکاری با خبرنگاران تاسیساتی و پایگاه های خبری ارتباط برقرار کند خود را سرپا نگه داشته است.


– مهندسین و کاردان ها با مراجعه به پایگاه خبری تاسیسات نیوز و خواندن اخبار نمایشگاه بصورت کامل و جامع، با برندها، رقبا، رفقا و محصولات جدید تولیدات ایرانی آشنا میشوند.


– بطور کامل تاسیسات نیوز را می شناسیم چون تنها پایگاهی است برای دریافت اخبارهای تخصصی تاسیساتی.


– همین که سایت تاسیسات نیوز اخبار خود را تخصصی و گزیده انتخاب میکند و هفته نامه ای جامع را در اختیار اهل فن میگذارد رسالت خود را انتقال داده است و از حرکت امسال این پایگاه خبری در نمایشگاه استقبال میکنیم.


– با دریافت خبرنامه ها و خواندن این سایت متوجه شدم که پایگاه خبری تاسیسات نیوز، با دشواری های زیاد توانسته است خیلی از برندهای تولیداتی ایران را زنده نگه دارد و در راستای مشارکت ملی کوشیده است.


– امروز تبلیغات دیجیتال بخش مهمی از انتقال ارتباطات را در بر دارد که بودن یک سایت تخصصی کمک شایانی به مخاطبان ما دارد.


– قبل از این آشنا نبودیم ولی از زمانیکه متوجه شدیم این سایت تخصصی چقدر در راستای امر خبررسانی نمایشگاه تلاش کرده است با این پایگاه خبری آشنا شدیم و از این سایت و هفته نامه تخصصی استقبال و حمایت می کنیم.


و کلی جواب های دیگر که همه سرمشق ما می شود که چقدر اطلاع رسانی در حوزه وب می تواند مثمرثمر باشد.


این مصاحبه ها و اخبار ها در چهار روز برگزاری نمایشگاه برگزار شده است که برخی از مصاحبه شوندگان شامل شرکت های نمانگر، سازه پایدار الهیه، تهویه کوهساران، فرجام صنعت ابتکار، شرکت تهویه، پمپ ابارا، سوپر پایپ، ایران رادیاتور، فراز کاویان، سانا عایق، ایزی پایپ، پویان صنعت، فارآب، تهویه آریا، پدیده ایرانیان فن، نماسازان امروز، گرماسان، تهویه دماوند، مه آوران، گروه صنعتی وحید، ایساتیس، شوفاژکار، گروه بازرگانی ثقفی، لوله پویا، دما صنعت، مهندسی پارسه ابتکار، سیلورسان، تبخیر صنعت، تهویه اروند، دمنده، پی جی، یکتا سیستم، تهویه آرسام، گرم ایران، صبا برودت پارس، برنولی، ساران، گرماخیز، پاک فن بخار، تهویه آذر نسیم، وگ ایران،تکاب، آترینا، سپهر الکترو مهر، انرژی، موسسه فنی شاهرخی، انجمن علمی مهندسی حرارتی و برودتی ایران و کلی شرکت ایرانی دیگر میشود.


باشد که همیشه ایرانی سربلند و حرفه ای باشد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;