کیفیت قربانی سرعت در ساخت و سازها

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: هر چند سرعت اجرای پروژه‌ها یک ضرورت است اما باید در نظر داشته باشیم که کیفیت نباید فدای سرعت در اجرای پروژه‌ها شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، الهه جبالبارزی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اظهار کرد: کارگروه نظارت مضاعف بر ساخت و سازهای این اداره کل از روند پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن جنوب کرمان بازدید به عمل آورد و بر رعایت مقررات ملی ساختمان تاکید کرد.
وی بیان کرد: بازدید از پروژه‌ها باید کیفی، مستمر و دقیق باشد و استانداردهای نظام مهندسی و همچنین مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی باید در پروژه‌ها لحاظ شود.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: در این بازدیدها پیشنهاداتی در خصوص استاندارد بتن مصرفی، مجوزهای لازم جهت احداث بچینگ در محل پروژه، استاندارد مصالح ساختمانی مصرفی از جمله میلگرد و بلوک های سقفی و نیز رعایت مقررات ملی ساختمان به عوامل اجرایی پروژه های مذکور داده شد.
بنا بر این در این کارگروه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به همراه رئیس اداره استاندارد و رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی جیرفت حضور داشتند
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;