کنفرانس مکانیک در روز نخست + عکس

 

به گزارش تاسیسات نیوز، اولین کنفرانس ملی نقش مهندسی مکانیک در ساخت‌وساز شهری صبح امروز آغاز بکار کرد.
این مراسم که قرار بود رأس ساعت 9 برگزار گردد با کمی تأخیر با تلاوت آیات قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران شروع شد.

 

 

 

در آغاز جلسه مهندس رامین کرمی، دبیر کنفرانس و عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران پشت تریبون رفت و سخنرانی را بیان کرد.

 

 

 

وی گفت: امروزه گرایش‌ها و رشته‌های متنوع مهندسی مکانیک و تاسیسات نظیر بهینه‌سازی مصرف انرژی، فرآیندهای ساخت و تولید، فناوری‌های ترمودینامیکی و تحلیل سازه‌ها، دستگاه‌های تهویه مطبوع و تجهیزات حرارتی و برودتی، مبدل‌های حرارتی، سامانه‌های لوله‌کشی، سیستم‌های HVAC و زمینه‌های نوین مهندسی مکانیک یکی از بنیادی‌ترین و مهم‌ترین ارکان اقتصاد ساختمان و ساخت‌وساز شهری محسوب می‌شود و با توجه به افزایش روزافزون درخواست و تقاضا برای مسکن از یک‌سو و لزوم استفاده بهینه از حامل‌های انرژی(آب، برق، گاز و …)، نقش مهندسی مکانیک در اقتصاد دانش‌بنیان و مقاومتی را برای افزایش ثروت ملی و رفاه اجتماعی و آرامش و آسایش شهروندان مضاعف می‌سازد.

 

 

 

بعد از سخنرانی آقای مهندس کرمی، آقایان مهندس حسن قربانخانی ( رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران)، مهندس فرج‌الله رجبی (رئیس شورای مرکزی نظام‌مهندسی ساختمان کشور)، دکتر اکبر ترکان (دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی) و مهندسی سید مصطفی هاشمی طبا پشت تریبون رفتند و سخنرانی کردند.

 

 

 

• فیلم این سخنرانی به‌زودی از شبکه آپاراتی تلویزیون تاسیسات و بسته خبری تاسیسات نیوز منتشر می‌شود.

 

 

بعد از زمان استراحت، حاضرین مشغول بازدید از غرفه‌ها و سؤال و جواب با غرفه داران شدند.

 

 

 

نشست آموزشی نقش مهندسین مکانیک در طراحی زیرساخت‌های شهری با حضور دکتر صدر واقفی، دکتر دلفانی، دکتر مقدم راد و مهندس واصف شروع شد.در این نشست حضار از سخنرانان سؤال و آنان پاسخ می‌دادند. بعد از این نشست، نشست نقش مهندسین مکانیک در قوانین و مقررات و الزامات اجرایی با حضور دکتر دلفانی، مهندس قزلباش، مهندس طاهری، مهندس معتمد و مهندس کاشانی حصار برگزار گردید.

 

 

اما ادامه این نشست‌ها از فردا صبح تا عصر برگزار می‌گردد.

 

نشست نقش مهندسی مکانیک در ایمنی، بهداشت، اطفا حریق و دود
نشست نقش مهندسی مکانیک در بهینه‌سازی مصرف انرژی در گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع
نشست مقررات ملی ساختمان، تضادها و اشتراکات

 

 

در زیر عکس‌های روز نخست این کنفرانس را مشاهده می‌کنید:





انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;