کمیته نظارت مضاعف نظام مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی استان ایلام ، اعضای کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در محل اجرای یکی از پروژه های ساختمانی شهر ایلام فعالیت خود را به طور رسمی عملیاتی کردند. 




اعضای این کمیته ابتدا با حضور در سالن جلسات سازمان با شرکت در جلسه توجیهی با ماموریت ها و برنامه های خود آشنا شدند.




سرکار خانم مهندس حیدری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام در این جلسه با اشاره به اهمیت آغاز فعالیت های این کمیته اظهار داشت با اجرای فعالیت های اعضای کمیته نظارت مضاعف ، طرح های ساخت و ساز و خدمات مهندسی در استان ایلام با بهبود روند کیفیت وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

 

 

 

آقای مهندس هواسی مدیر کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام نیز با اشاره به ماموریت های این کمیته گفت اعضا با کارآمدی و امانت داری و اجرای دقیق اهداف و برنامه های محوله نقش قابل توجهی در اجرای طرح های ساختمانی خواهند داشت.

 

 

 

در ادامه گروهی از اعضا کمیته نظارت مضاعف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور در محل اجرای یکی از طرح های ساخت و ساز شهر ایلام ماموریت های این کمیته را به طور رسمی آغاز و عملیاتی کردند.

 

 

 

اضافه می شود اعضای کمیته نظارت مضاف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام از بین مهندسان دارای پروانه اشتغال رشته های مختلف انتخاب شده اند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;