کتاب چیلر تراکمی منتشر شد

 

کتاب چیلر تراکمی تالیف محمدرضا سلطاندوست منتشر شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، کتاب چیلرتراکمی را می توان به طور خلاصه چنین توصیف کرد :

ویژه آن دسته از مخاطبانی که علاقمند به کسب اطلاعات کلی و در عین حال اصولی درباره خنک کننده ی های تراکمی هستند.

مولف صادقانه در مقدمه کتاب خود آورده است : در کتاب حاضر سخنی از تعمیر و نگهداری چیلرهای تراکمی و مطالب دیگری از این قبیل مانند عیب یابی به سبک و سیاق تعمیرکار چیلرهای خود باشید به میان نیامده و خوانندگان نباید انتظار خود آموزهایی با عناوین فریبنده ساده و همه کاره و جامع و کامل را داشته باشد.

مطالب کتاب بر تجهیزات تراکمی مشخص که برای سرمایش ساختمان به نام خاص چیلرتراکمی مشهور شده اند متمرکز شده است. و این رو برای مهندسین و دانشجویان و پژوهشگرانی که می خواهند اطلاعات جامع و مفیدی در این خصوص داشته باشند بسیار مفید  است.

گفتنی است: خنک کننده های تراکمی در مقایسه با سایر خنک کننده هایی چون تجهیزات جزبی، تبخیری و ترمودا الکتریکی از تنوع بی نظیری، برخوردارند و این گوناگونی هم ازنظرات ساختار و هم از نظر کاربردی چنان طبق گسترده ای را به وجود آورده اند که بی تردید می توان این نوع تجهیزات را فارغ از برخی ملاحظات اقتصادی و زیست محیطی در هر اقلیمی و برای هر نوع کاربردی سرمایشی مورد استفاده قرار داد.

مبانی سرمایش تراکمی، سیستم سرمایش واقعی، اجزای چیلرهای تراکمی، مبودها، انواع چیلرهای تراکمی، انتخاب و نصب، چیلرتراکمی و انرژی فصل دو کتاب چیلر تراکمی را شامل می شود.

واژه نامه دو گانه فارسی و انگلیسی، نمایه و بیش از 20 مورد مطالعه قرار گرفته دیگر بخش های این کتاب را در برمی گیرد.

کتاب چیلرتراکمی تالیف محمدرضا سلطاندوست با شمارگان 1200 نسخه و قیمت 200 هزار ریال که به نشر انتشارات یزدا ناشر کتب تخصصی تاسیسات و معماری منتشر شده است.

که ده ها عنوان کتاب در حوزه تاسیسات تالیف کرده :

مانند فرهنگی تاسیسا ساختمان، برق برای تهویه مطبوع، طبقه بندی تجهیزات و سیستم ها، جزییات تاسیسات ساختمان، سایکرومتریک، چیلر جذبی

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;