کاهش نرخ تلفات انرژی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، داود راهزادی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، در نشست کاهش نرخ تلفات انرژی در محل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس میثاق نامه منعقد شده در وزارت نیرو، نرخ تلفات انرژی این استان تا پایان سالجاری باید به عدد 13 برسد.






وی با تشریح وضعیت کنونی نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد:‌ نرخ تلفات انرژی اعلام شده از سوی وزارت نیرو در این استان حدود 17 درصد بوده است.





مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: نرخ تلفات انرژی در سال 93 عددی معادل 23 درصد را نشان می داد که در سال 94 این عدد حدود 6 درصد کاهش یافت.





راهزادی از تعویض و جایگزینی 11 هزار و 418 عدد کنتور تکفاز خانگی باهدف کاهش نرخ تلفات انرژی در کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته خبرداد.





وی ادامه داد: 13 هزار و 213 کنتور نیز توسط کارشناسان لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تست و بازرسی شد.





مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، میزان شبکه فشار ضعیف احداث شده برای کاهش نرخ تلفات انرژی در این استان در سال گذشته را 42 کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد:‌71 کیلومتر نیز کابل خودنگهدار در شبکه های جدید بکار گرفته شد.





راهزادی، طولانی بودن فیدرها، وجود شبکه های سیمی، استفاده غیرمجاز از شبکه های برق و خرابی برخی دیگر از اشتراکات برق در کهگیلویه و بویراحمد را از مهمترین دلایل تلفات انرژی در این استان برشمرد.




وی از جمع آوری 11 هزار و 500 فقره انشعاب غیرمجاز طی سال گذشته در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.




مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که نرخ تلفات انرژی در سالجاری باید به 13 درصد برسد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;