چهار مصدوم بر اثر انفجار و آتش سوزی

به گزارش تاسیسات نیوز، نگه داری و بسته بندی مواد محترقه در ساختمان مسکونی، انفجار و آتش سوزی شدید و مصدومیت چهار نفر از ساکنان این ساختمان را به دنبال داشت.


این حادثه ساعت 12:40 ظهر دیروز رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، آتش نشانان ایستگاه 14 و 90 به همراه گروه امداد و نجات 17 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به شهر ری، دولت آباد، خیابان شهید غیوری، خیابان شهید حیدر زاده روانه شدند.


به گفته محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای عملیاتی در محل حادثه حضور داشت، در یك ساختمان مسکونی یک طبقه به مساحت تقریبی 120 متر مربع كه به كارگاه بسته بندی مواد محترقه و انبار نگه داری این مواد تبدیل شده بود، انفجار و آتش سوزی رخ داده و شعله های سرکش آتش از پنجره های این ساختمان زبانه می کشید.


وی ادامه داد: بنا به گفته همسایگان، چندین نفر در داخل ساختمان گرفتار شده بودند که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با بکارگیری دستگاه های تنفسی و تجهیزات خاموش کننده خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار زبانه های آتش شدند.


مدیر منطقه هفت عملیات آتش نشانی، تصریح کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با تجهیزات فردی وارد ساختمان شدند و پس از جستجو، چهار نفر از ساکنان(دو نفر مرد 42 ساله و 15 ساله و دو نفر خانم 34 ساله و 17 ساله) که دچار مصدومیت شدید شده بودند را از داخل ساختمان خارج کرده و هر چهار نفر را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.


تیمورخانی تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان آتش سوزی را پیش از سرایت به ساختمان های مجاور مهار و کاملا خاموش كردند و در پایان، محل حادثه را تحویل عوامل نیروی انتظامی دادند.


گفتنی است؛ کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، همواره به شهروندان توصیه می کنند با توجه به نزدیك شدن به شب چهارشنبه پایان سال، از تولید و یا نگه داری مواد محترقه در اماکن مختلف که ممکن است جان خود و یا دیگر شهروندان دیگر را به خطر اندازد، جدا خودداری کنند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;