چند خبر از نمایشگاه پانزدهم

 

به گزارش تاسیسات نیوز، چند خبر از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات را در زیر می خوانید:
شرکت تهویه دماوند طراح و سازنده انواع چیلر و دستگاه‌های تهویه مطبوع در نمایشگاه تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حاضر می‌شود.
محصولات شرکت تهویه دماوند شامل چیلرهای جذبی، هوادهنده و ایرواشر، چیلر تراکمی(کمپرسورهای رفت و برگشتی، اسکرو و اسکرال)، برج‌های خنک‌کننده، فن‌کویل، پکیج یونیت و یونیت هیتر است.
این شرکت نماینده رسمی محصولات تهویه مطبوع هیوندای کره‌جنوبی در ایران بوده و در سالن ۳۸ نمایشگاه مورد اشاره به عرضه محصولات خود می‌پردازد.
شرکت کنندگان ضمن عرضه جدیدترین صنایع،تجهیزات،ماشین آلات و توانمندی ها و تولیدات خود، با پیشرفت های نوین این صنعت نیز آشنا می شوند.

در این نمایشگاه که بزرگترین نمایشگاه تاسیسات خاورمیانه و شمال آفریقا و یکی از 10 نمایشگاه بزرگ جهان محسوب می شود، بیش از 830 شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

در این نمایشگاه 420 شرکت داخلی و 410 شرکت و نام تجاری خارجی از کشورهای ایتالیا- چین- صربستان- کره جنوبی- آلمان- تایوان- ترکیه- مالزی- تایلند- سوئد- فنلاند- دانمارک- ایرلند- سوئیس- کویت- ژاپن- انگلستان-آمریکا- هند- امارات- اسپانیا- فرانسه- لهستان- هلند- کانادا- یونان- برزیل- اسلوانی- بلژیک- مجارستان- اندونزی- روسیه و نروژ حضور داشته و تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

دکتر عبدالکریم جلالی رئیس ستاد برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات از رشد 25 درصدی این نمایشگاه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده و این استقبال به حدی بود که سالن های تحت پوشش از چندین هفته قبل بصورت کامل تکمیل شد.
دکتر عبدالکریم جلالی افزود: قرار است درمدت زمان برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات،چند هیئت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی وارد مذاکرات اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه پازدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات در فضائی بالغ بر54 هزار مترمربع برگزار می شود ، گفت: در حاشیه این نمایشگاه چندین همایش و نشست علمی آموزشی با حضور استادان دانشگاه ها، محققان و اندیشمندان و مدیران شرکت ها و کارخانه ها در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد برگزری نمایشگاه افزود: آشنائی با نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش سیستمهای گرمایش و سرمایش، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزائی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تأسیسات است.

جلالی افزود: صنعت تأسیسات که در صنایع مختلف از جمله صنت نفت و پتروشیمی، نیروگاه ها، آب و فاضلاب، ساختمان، صنایع غذایی، پزشکی، نساجی و دام و طیور نقش حیاتی دارد از قدیمی ترین صنایع کشورمان محسوب می شود که با برخورداری از دانش آکادمیک و تجربه فعالین،سابقه ای بیش از نیم قرن تولید برای مصرف داخلی و خارجی داشته و صادرات به کشورهای همسایه و در مواردی صادرات به دیگر نقاط جهان از جمله اروپا نشان از توان بالای تولیدی این صنعت در ایران دارد.

این نمایشگاه شامل پنج بخش:1- تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی وسردخانه ای و تهویه شامل: چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل2- تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ،مشعل،مشعل،رادیاتور،پکیج و… 3- تولید کنندگان تجهیزات تأسیسات شامل: شیر آلات ، لوله و اتصالات،پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی 4- تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل: تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و5BMS – تجهیزات جانبی و خدمات شامل: عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی های نو است.
پرده‌برداری از لوله‌های مسی داخل شیاردار
شرکت صنایع مس شهید باهنر با سابقه ۲۸ ساله در تولید انواع محصولات نیمه خام مسی و آلیاژهای مربوط به آن، در پانزدهمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی غرفه C۰۱ سالن خلیج فارس ۴۴B حاضر می‌شود.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت صنایع مس شهید باهنر با سابقه طولانی در تامین مواداولیه صنایع مختلف داخلی و عرضه محصولات به کشورهای مطرح جهان همواره نقش مهمی در حوزه مس و صنایع وابسته به آن ایفا کرده است.
شرکت صنایع مس باهنر در نمایشگاه مورد اشاره، علاوه بر نمونه‌های لوله مسی از سایر محصولات تولیدی شرکت نیز نمونه‌هایی برای نمایش به بازدیدکنندگان استفاده می‌کند.
در این نمایشگاه از لوله‌های مسی داخل شیاردار (inner groove) که با همکاری شرکت‌های آلمانی آغاز به‌کار کرده، نیز پرده‌برداری می‌شود؛ از مزیت‌های استفاده از این لوله‌ها می‌توان به بهروه‌وری بیشتر، اشغال فضای کمتر و هدررفت کمتر انرژی اشاره کرد.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه سمیناری در خصوص لوله‌های مذکور نیز با حضور شرکت‌های مرتبط در محل سمینارهای نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

شرکت ارتعاشات صنعتی ایران،تولیدکننده بزرگ‌ترین لرزه‌گیر خاورمیانه
شرکت ارتعاشات صنعتی ایران در نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حاضر می‌شود.
شرکت ارتعاشات صنعتی ایران مجری پروژه تولید لرزه‌گیر ۱۴۰ اینچ به‌عنوان بزرگ‌ترین لرزه‌گیر در خاورمیانه است.
محصولات این شرکت شامل اتصالات آکاردئونی (تنش)، لرزه‌گیرهای لاستیکی، شیلنگ‌های فلزی (مارین)، اتصالات پارچه‌ای و شیلنگ‌های هیدرولیک است؛ محصولات شیلنگ این شرکت تحت لیسانس دانلوپ آرژانتین و آلفا گوما ایتالیا تولید می‌شود.
شرکت ارتعاشات صنعتی ایران علاوه بر اخذ گواهینامه استاندارد ایران برای تولید لرزه‌گیرهای لاستیکی، بیش از ۱۵ سال است که موفق به اخذ گواهینامه‌های مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱ و مدیریت محیط زیست ISO ۱۴۰۰۱ نیز شده است.

عرضه ۱۰۰ نوع محصول آدلی پلیمر در نمایشگاه
شرکت آدلی پلیمر در نمایشگاه تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در غرفه b۰۶ سالن ۸ و ۹ حاضر می‌شود.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت آدلی پلیمر نماینده انحصاری Dizayn Group ترکیه، تولیدکننده لوله‌های پلیمری صنعت ساختمان، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و صنعت کشاورزی است.
Dizayn Group انحصار طراحی و تولید بیش از ۱۰۰ نوع محصول را داراست. تولیدات از جنس پلیمری بوده و بسته به کاربری، پروپیلن (PPR) و پلی اتیلن (PE) هستند.
فعالیت این شرکت برای تولید لوله و اتصالات شامل مواردی است که در ادامه آورده شده است:
سیستم‌های گرمایشی و آب مصرفی، بهداشتی مجتمع‌های ساختمانی و اداری
سیستم دفع فاضلاب و آب باران مجتمع‌های ساختمانی و اداری
سیستم جمع‌آوری و زهکشی فاضلاب شهری و انتقال آن
سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی و زهکشی و انتقال آن
سیستم انتقال آب تصفیه خانه‌ها و شبکه‌های آبرسانی
شبکه‌های گازرسانی
سیستم‌های نیروگاه‌های حرارتی و ژئوترمال
انواع سیستم‌های آبیاری (از تولیدات منحصر به فرد در این گروه، تولید لوله پلیمری به قطر ۱۶mm با PN ۱۲.۵ است).
لوله‌های پلیمری فوق گواهینامه‌هایHYGIENE، MEYER ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸ , (آلمان)،GOST (روسیه)، DVGW (آلمان)، IMA (آلمان)،GOST (اوکراین)، NSF (آمریکا) و TSE (ترکیه) را داشته و تولیدات آن تحت استانداردهای EN ،TS ،DIN ،ISO ،TSEN آزمایش و ارزیابی می‌شوند.

همکاری نیک کام صنعت آسیا با یک شرکت ایتالیایی
نیک کام صنعت آسیا در نمایشگاه تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حاضر می‌شود و قراردادی با BIASI امضا می‌کند.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت نیک کام صنعت آسیا در نظر دارد طی قراردادی با BIASI ایتالیا نسبت به انتقال تکنولوژی پکیج‌های چگالشی (کندانسینگ) اقدام کند.
این قرارداد در همایش ۲۹ مهرماه امسال در سالن کنفرانس شماره1 همزمان با برگزاری نمایشگاه مورد اشاره با حضور DATTOLI مدیرعامل بیاسی ایتالیا و دیگر مسئولان به امضا می‌رسد.
کاهش مصرف انرژی در گرمایش ساختمان‌ها از طریق افزایش راندمان پکیج‌های حرارتی می‌تواند گامی موثر در بهینه‌سازی مصرف سوخت و ایجاد محیط زیستی عاری از گازهای آلاینده باشد.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود؛ شرکت نمانگر مجری برگزاری این رویداد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;