چاپ 15 عنوان کتاب از سوی سابا

به گزارش تاسیسات نیوز، کمیتۀ ارزشیابی آثار علمی تاکنون با برگزاری 18 نشست به حمایت از 5 مجله و موافقت به چاپ 15 عنوان کتاب به فعالیت خود ادامه می ­دهد.

 

 

 

به ­منظور بررسی و حمایت از مجلات تخصصی و بررسی پیشنهادهای ارسالی در زمینۀ تألیف و ترجمۀ کتاب از داخل و خارج از سازمان و بررسی و تعیین آیین ­نامۀ پرداخت حق داوری و تعیین داور برای آثار علمی و چاپ نشریات داخل سازمانی و بررسی شیوه ­نامه ­ها و دستورالعمل ­های تدوین شده، کمیتۀ ارزشیابی آثار علمی تشکیل و از آغاز فعالیت تاکنون 18 نشست برگزار نموده است.

 

 

 

 

این کمیته حمایت از مجلات و نشریات تخصصی مدیریت مصرف انرژی را در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون با چاپ ویژه­ نامه درخصوص فعالیت ­های سابا در فصلنامۀ انرژی­های نو و تجدیدپذیر، ماهنامۀ سبز، فصلنامۀ رتبه، مجلۀ بهینه ­سازی انرژی و حمایت از جشنوارۀ پایان­ نامۀ سال دانشجویی مربوط به انتشارات جهاد دانشگاهی موافقت به ­عمل آورده است و هم­چنین با چاپ 15 عنوان کتاب تألیف و ترجمه در زمینۀ مدیریت مصرف انرژی موافقت به ­عمل آورده است.

 

 

 

 

علاقه ­مندان جهت همکاری علمی و تخصصی در زمینۀ تألیف و ترجمۀ کتب مدیریت مصرف انرژی ضمن مراجعه به تارنمای این سازمان به آدرس www.saba.org.ir جهت بررسی و مطالعۀ فعالیت ­های سازمان در راستای پیشنهاد تهیۀ کتاب و نسبت به اعلام همکاری اقدام نمایند.

 

 

 

منبع: دفتر روابط ­عمومی سازمان بهره­ وری انرژی ایران

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;