پیش بینی بازار برای رونق تجهیزات HVAC

به گزارش تاسیسات نیوز، ارزش بازار جهان تجهیزات HVAC تا سال 2022 به 151.43 میلیارد دلار می رسد.

 

 

بیشتر نام های بزرگ در بازار به دلیل مقررات سخت دولتی به سختی برای تولید محصولات دوستدار محیط زیست و با راندمان انرژی بیشتر تلاش می کنند. اخیرا شرکت سامسونگ 360 واحد تهویه مطبوع کستی، چیلر DVM راه اندازی کرده است.




سامسونگ فکر می کند این مدرنیزه کردن در صنعت HVAC با بهبود راندمان انرژی و عملکرد، حداکثر کردن فضا و افزایش سرعت سرمایش تهویه مطبوع را متحول می کند.




با هدف رسیدن به هدف فروش سالانه 10 میلیارد دلار تا سال 2020، رئیس و مدیرعامل سامسونگ می گوید: «شرکت امیدوار است راندمان ها و توانایی های عملکردی را با چیلر جدید Super DVM تقویت کند.




DVM S 30HP، برای عملکرد، راندمان و سازگاری بهتر DVM S را با نوآوری برتر در هم می آمیزد.

 

 

مقررات دولتی سخت گیرانه یکی از محرک های کلیدی بازار تجهیزات تاسیسات مکانیکی در گزارش آنالیز بازار جهانی تجهیزات HVAC عنوان شده است.




طبق این گزارش، پیش بینی می شود تا سال 2020 بازار جهانی تجهیزات HVAC حدود 151.43 میلیارد دلار تولید کند که نسبت به 2015 رشد 5.35% خواهد داشت. در این صنعت، پمپ های حرارتی و دستگاه های تهویه مطبوع یک تقاضای بالا برای کاربردهای مختلف از جمله منازل مسکونی، تجاری و صنعتی یا سازمانی خواهند بود.

 

 

 

این گزارش آنالیز دقیقی از تجهیزات، محصولات، کاربردهای نهایی و نیز مطالعه بازار صنعت HVAC در مناطق مختلف ارایه می کند.




مطالعه بر بررسی دقیق سیستم های HVAC، موارد مختلف کاربرد نهایی، مقررات و جغرافیا در این حوزه ها تاکید می کند: حجم بازار، محرک ها، فرصت رشد و چالش ها. پروفایل نقش آفرینان کلیدی بازار مثل سامسونگ، دایکین و پاناسونیک نیز در گزارش آمده است.

 

 

رشد بی پایان جمعیت و شهری شدن و نیز شرایط آب و هوایی سخت همراه با قوانین دولتی سخت گیرانه عوامل اصلی محرک این صنعت به سمت رشد به شمار می آیند.




با این وجود بعضی چالش های زیست محیطی نیز برای رشد این بازار وجود دارد. علیرغم این مسایل، فرصت های زیادی از جمله حرکت سریع به سمت منابع انرژی تجدیدپذیر و افزایش تقاضای ساختمان های سبز و شهرهای هوشمند برای این صنعت وجود دارد. در دوره برآورد شده تقاضای مهم از آمریکا پیش بینی می شود در حالی که اسیا و اقیانوسیه همچنان بازار درآمدی اصلی در بازار جهانی تجهیزات HVAC محسوب می شوند.

 

 

 

این گزارش شامل روند بازار تجهیزات HVAC و پیشرفت های صورت گرفته در مناطق جغرافیایی کلیدی جهان می شود. اندازه بازار و رشد سالانه با توجه به موارد مصرف در افق های مختلف در این گزارش بحث می شود.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;