پیام تبریک به مناسبت هفته دولت

به گزارش تاسیاست نیوز، پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به مناسبت هفته دولت را در زیر می خوانید:

هفته دولت یادآور فداکاری‏‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.






در کارنامه دولت‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده‏‌دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده‏‌اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش‏‌ها و فداکاری‏‌ها ثبت شده است. وظیفه ما قدردانی از این نیروهای مخلص است، تلاش‌ها و فداكاری‌هايي كه در راه خدا و برای ساختن ايراني سربلند و آباد انجام شد و به حق قدردانی از آنها وظيفه‌ای بس خطير و مهم خواهد بود.

 

 

 

 

 

هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامي كه اين وحدت، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامی عزيز را به دنبال خواهد داشت و در اين راستا چه نيكو است كه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غيور ايران زمين برای تعالی و سرافرازی هم قسم شوند.هم قسم شوند براي ساختن ايران اسلامی مقتدر و استوار.

 

 

 

 

معانی ارزشمندی که پس از شهادت شهدای والا مقام رجايي و باهنر برای ما متجلی شده همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولت‌های جمهوری اسلامی ایران در مسیر دستیابی به رشد و توسعه آن را طی کرده‌اند. بی‌شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش‌ها و تلاش‌هایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن انجام می‌دهند.

 

 

 

 

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والا مقام، هفته دولت را به تمامی دولتمردان خدوم و مجموعه اداری و اجرایی میهن اسلامی‌مان تبریک گفته و آرزومند است همه دولت مردان و خدمت گزاران به مردم شريف ايران زمين در راستاي توسعه ایران اسلامی، خيزشی بلند داشته و با عنايت معبود بی‌همتا و پيروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، در جهت تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مويد باشند.

 

 

حبیب الله بیطرف

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;