پای آلمان مجددا به دادگاه باز شد

به گزارش تاسیسات نیوز، کمیسیون آلمان را به خاطر کوتاهی در استفاده از دستورالعمل تهویه مطبوع سیار به دادگاه اتحادیه اروپا احضار می کند.

 

 

کمیسیون اروپا تصمیم گرفته است آلمان را به خاطر کوتاهی در اعمال Directive 2006/40/EC در سیستم های تهویه مطبوع سیار که در مورد استفاده از مبردهای وسایل نقلیه با پتانسیل گرمازایی کمتر و پایان گازهای گلخانه ای فلوئوری خاص است به دادگاه فرا بخواند.




مراجع ذی صلاح داخلی متعهدند تایید کنند یک وسیله نقلیه همه الزامات تولید و محیط زیست و ایمنی اتحادیه اروپا – شامل سیستم های تهویه مطبوع سیار ، را قبل از ورود به بازار اروپا رعایت می کند. Directive 2006/40/EC چارچوبی برای تاییدیه های خودرو وضع و بر یک سری اقدامات اصلاحی شامل امکان وضع جرایم نظارت می کند.

 

 

کمیسیون می گوید آلمان با اجازه دادن به شرکت خودروسازی Daimler AG برای ارسال وسایل نقلیه غیر منطبق با راهنمای MAC و کوتاهی در انجام اقدام اصلاحی به بازار اروپا از قانون این اتحادیه تخلف کرده است.

 

 

هدف کمیسیون اروپا در احضار آلمان به دادگاه، تضمین این مساله است که اهداف آب و هوایی راهنمای MAC اجرایی شده و قانون اتحادیه اروپا در کل این منطقه به کار می رود.

 

 

Directive 2006/40/EC می گوید سیستم های تهویه مطبوع سیار (MAC Directive) می گوید سیستم های تهویه مطبوع در وسایل نقلیه موتوری که بعد از اول ژانویه 2011 تایید شده اند نباید با گازهای گلخانه ای فلوئوری با پتانسیل گرمازایی (GWP) بیش تر از 150 پر شوند. یعنی استفاده از مبرد R-134a برای وسایل نقلیه موتوری جدید در اتحادیه اروپا به واسطه پیشرفت های فنی جاری مجاز نبوده و تنها R1234yf می تواند استفاده شود.




از اول ژانویه 2017، استفاده از گازهای گلخانه ای فلوئوری با GWP بیش از 150 در کلیه وسایل نقلیه جدید که به بازار اروپا می آیند ممنوع است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;