وقتی تمام آمبولانسهای کشور فرسوده است تنها سرم سرد مشکل ساز است؟

خبر بیست و سی شب گذشته همراه با دکتر حسن نوری ساری رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی بازدیدی کلی از اورژانس ها داشتند که منجر به اعتراض کارکنان این بخش در شبکه های اجتماعی شد.



 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از سلامت ، عده ای از کارکنان اورژانس با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی خواستار رسیدگی فوری به مشکلاتشان در این بخش شدند.

 

متن این مطلب در زیر می آید :

 

متاسفانه دیشب خبری از ذره بین 20:30 پخش شد که واقعا ناراحت کننده بود در حدی که خشم تمام تکنسین های اورژانس کشور را برانگیخت.

 

دکتر حسن نوری ساری رییس اداره اورژانس پیش بیمارستانی به همراه دوربین ذره بین به سراغ امبولانسها و نیروهای اورژانس تهران رفتن و با سوالاتی که دور از حرفه ی پزشکی است تکنسین و اورژانس رو واقعا زیر سوال بردند و خدا میدونه قراره سر اون دو تکنیسین فداکار چه بلایی بیاد.

 

 

1_سوال جناب دکتر این بود که چرا سرم ها سرد هستند؟جناب دکتر نوری جواب انها را که در مقابل دوربین درمانده شده بودند را من و همکارانم میدهیم چون به برکت حضور شما امکانات ما بسیارکم است؛ مثلا: در تابستان یخچال برای خنک ماندن و در زمستان وسیله ای برای گرم نگه داشتن سرم ها در امبولانس ها نداریم!!!! کولر و بخاری امبولانسها مشکل دارند و تمام غرولند همراه بیمارو خود بیمار را ما باید تحمل کنیم و شما در اتاق خنک و گرم خود به دور از این دردسرها هستید!!!

 

 

2_جناب دکتر نوری پرسیدند آیا آلارم و آژیر آمبولانس کار میکند که جواب تکنسین این بود:جناب دکتر یکماه پیش اعلام کرده ایم ولی کسی پاسخگو نبوده است، جناب دکتر کسی نه به فکر ماست نه حتی یاد ماست، شاید اصلا گاهی یادتان میرود که اورژانس 115 هم هست، تمام امبولانسهای اورژانس کشور فرسوده و کارایی خود را از دست داده اند ولی کسی پاسخگو نیست ولی سرم سرد مشکل ساز است!!!!

 

 

3_جناب آقای دکتر نوری شما از درگیری، چاقو خوردن، تصادف و حادثه ای که برای همکارانمان در تمامی مراکز فوریت کشور اتفاق میفتد اطلاع دارید؟ ایا تا بحال از رفتار همراهان بیمار و از اقدامات جنون آمیز آنهایی که با فوت عزیزانشان روبه رو میشوند خبر دارید؟ ایا تا بحال از پرسنل اورژانس دعوت به عمل امده و از مشکلاتشان پرسیده اید؟؟؟؟

 

جواب تمام سوالهایمان بطبع خیر است!!!!

 

4_جناب دکتر نوری، چرا وقتی تکنسین حاضر در صحنه از شما در مورد کارانه عقب افتاده و یا اصلا پرداخت نشده پرسید جواب قانع کننده ای ندادید و کلا بحث را عوض کردید؟؟؟؟

 

دست در دست هم نهیم به مهر…..اورژانس 115 را کنیم آباد

پایان پیام /.



ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;