هشدار به تولیدکنندگان سیم و کابل غیراستاندارد

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع اعضای انجمن تولید کنندگان سیم و کابل ایران با اشاره به حساسیت این صنعت در ایمنی و سلامت جامعه ، دستور برخورد قاطع با تولیدکنندگان سیم و کابل غیراستاندارد، طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد را صادر کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، غلامرضا شریعتی در این نشست که عصر امروز در سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد با تاکید بر کنترل و نظارت دقیق بر تولید کالاهای مشمول مقررات استاندارد گفت: هیچ تولیدکننده ای اجازه ندارد محصول غیراستاندارد تولید کند.
وی با بیان اینکه کوتاهی در قبال استاندارد قابل اغماض نیست تصریح کرد: تولیدکنندگان باید با تولید و عرضه محصولات باکیفیت علاوه بر حفظ سلامت جامعه و اطمینان خاطر مصرف کنندگان در بازار داخل، اعتبار کالاهای ایرانی در بازار هدف را خدشه دار نکنند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به خسارات جبران ناپذیر ناشی از آتش سوزی ها گفت: منشاء این خسارات جانی و مالی در برخی گزارش ها، وجود سیم و کابل های غیراستاندارد است.
شریعتی برخورد قاطع با متقلبان و متخلفان استاندارد را وظیفه شرعی و حقوقی دانست و اظهار داشت: تکرار تخلف منجر به تقلب در تولید می شود و سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان متولی کیفیت، برخورد قاطع با متقلبان را در کمترین زمان در دستور کار قرار می دهد.
در این نشست، اعضای انجمن تولیدکنندگان سیم و کابل، ضمن ابراز خرسندی از دستور رییس سازمان ملی استاندارد ایران در برخورد با متخلفان اعلام کردند، برای حمایت از تولید و تولیدکنندگانی که در مسیر استاندارد حرکت می کنند با کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران نهایت همکاری را خواهند داشت.
منبع استاندارد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;