هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان

نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در اراک برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و نخستین نمایشگاه محصولات ارگانیک، گیاهان دارویی و سلامت به طور هم‌زمان در اراک برپا می‌شود.
مرتضی اسلامی‌زاده  با اشاره به برگزاری دو نمایشگاه به صورت هم‌زمان در استان مرکزی اظهار داشت: هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و نخستین نمایشگاه محصولات ارگانیک، گیاهان دارویی و سلامت به طور هم‌زمان در اراک برپا می‌شوند.
وی افزود: هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و صنایع وابسته با حضور بیش از ۴۵ شرکت‌کننده از ۱۰ استان کشور شامل تهران، مرکزی، خراسان رضوی، کرمانشاه، قم، البرز، یزد، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس برگزار می‌شود.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: مشارکت‌کنندگان در این رویداد شامل شرکت‌های مرتبط با حوزه ساختمان، درب و یراق‌آلات، شیرآلات بهداشتی، آجرنسوزنما، تولید کلید و پریز، آسانسور، سازه بتنی، محصولات پوشش بام، تهویه مطبوع، لوله و اتصالات و غیره و نمایندگی‌های شرکت‌های داخلی و خارجی مرتبط است.
اسلامی‌زاده بیان کرد: این شرکت‌کنندگان در محل سالن پارس نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی به وسعت ۵ هزار مترمربع گردهم آمده تا آخرین دستاوردها و فناوری‌های خود را به نمایش بگذارند.
وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۹ مهرماه تا دوازدهم مرماه امسال از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای متخصصان،علاقمندان؟، بازدیدکنندگان و همشهریان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی عنوان کرد: همچنین با اختلاف یک روز از برگزاری این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه محصولات ارگانیک، گیاهان دارویی و سلامت با حضور گروه‌های تولیدی محصولات طبیعی، خانگی، عرقیجات و سلامت‌محور در سالن پردیس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی و در فضایی به وسعت ۲ هزار متر مربع از هشتم مهرماه با حضور بیش از ۶۰ شرکت‌کننده برگزار می‌شود.
اسلامی‌زاده افزود: این نمایشگاه نخستین دوره برگزاری خود را با حمایت معنوی انجمن ارگانیک ایران تجربه کرده و با شعار «نمایشگاهی برای سلامتی» پذیرای مردم خوب استان مرکزی است.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌هایی از استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، کرمان، اصفهان، تهران، قزوین، خوزستان و مرکزی مشارکت داشته و محصولات خود را بدون واسطه به نمایشگاه می‌‌آورد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی بیان کرد: این رویداد از دوشنبه هشتم تا جمعه دوازدهم مهرماه ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;