نگاه ویژه به مناطق محروم از اولویت‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب توجه به مناطق محروم است.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز سید مهدی ثمره هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد آب و فاضلاب کشور در سال‌های اخیر اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب توجه به مناطق محروم بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه تاکنون چندین سفر به کهگیلویه و بویراحمد داشته است تصریح کرد: یکی از توصیه‌های جدی من به معاونین این بوده نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته باشند.

ثمره هاشمی استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی از استان محروم در زمینه طرح فاضلاب شهری دانست و افزود: میانگین جمعیت زیرپوشش فاضلاب در کشور 38 درصد است که با میانگین 18 درصدی در کهگیلویه و بویراحمد فاصله زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه باید برای کمبودهایی که در زمینه فاضلاب در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد کارهای بیشتر و سریع‌تری انجام گیرد عنوان داشت: انتظار می‌رود که مردم در این زمینه همکاری و مساعدت بیشتری داشته باشند.

ثمره هاشمی خاطرنشان کرد: انشعابات فاضلاب وصل شده به تصفیه‌خانه دهدشت بسیار ناچیز است و باید مسئولان و به خصوص مردم در این زمینه همت بیشتری به خرج دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با افتتاح طرح آبرسانی به دهدشت گام بزرگی در زمینه آبرسانی به این شهر انجام گرفته  ابراز داشت: یکی از طرح‌های دراز مدت برای آبرسانی به دهدشت طرح انتقال آب سد کوثر به این شهر است که با اجرای این طرح بزرگ شهر دهدشت در دراز مدت هیچ گونه مشکل کم آبی نخواهد داشت.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;